fredag, maj 01, 2009

Då var tävlingens vinnare korad...

Det är svårt att "bevisa" via en blogg att tävlingens dragning har gått rättvist till men jag har dokumenterat lite under tiden för att ni skall få se hur det gick till.

Ni får helt enkelt lita på mig!

Jag började med att skriva ner allas namn som har lämnat en kommentar i tävlingen på varsin lapp.

Dom som länkat till min tävling fick två lappar.

Så här många var med...
















Sen vek jag ihop alla lapparna och lade i en stor skål...
















... och drog en "vinnarlapp"...
















OCH VINNAREN BLEV...
















...AMANDA!

Grattis Amanda!

Jag kommer att höra av mig till dig inom kort för att kolla hur du vill ha din ring, färger, storlek osv.

Kul att det var så många som var med i tävlingen!

Kram till er!

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej! Jag vill bara tipsa om att du nu hittar HildestamDesigns silversmycken på webben. Adressen är www.hildestamdesign.se Hoppas du har lust att kika in. Ha det gott!

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen :)

/F