fredag, maj 29, 2009

Nu har nedräkningen börjat















Om exakt en vecka åker jag och 5 andra "tjejer" till Köpenhamn på weekendresa...utan barn...och utan våra respektive.
Det skall bli helt ljuvligt. Att bara äta gott, sova ut på morgonen, fika på något café, gå i affärer så länge man vill och orkar och bara njuta av att ha lite egentid.

















Dock kommer det bli lite "stressigt" när jag kommer hem för då måste jag packa den stora resväskan för en tripp till Cypern med familjen.
(Bilden ovan på F är tagen på Cypern för två år sedan).
Får se till att ha tvättat allt som skall med i början av nästa vecka, sen är det bara att packa när jag kommer hem på söndagen.
Vi åker tidigt på måndagen så jag kommer inte att hinna göra det då.

Här kommer en bild på min stora (!) 7 åring V också, han är inte lika förtjust att vara med på bild som F.






















Ha en härlig fredagskväll/




5 kommentarer:

Frida sa...

Du har så ljuvligt söta barn....
Vad mysigt med Köpenhamn, min pappa bodde där i 10 år & jag älskar den taden. Jag & T var där för 2 år sen & bara myste i en vecka...
Ha nu en skön kväll...
Massor av kramar<3

Amanda sa...

Hej! Fin blogg, värkligen! Vill du vara med i en gratis tävling? :D Gå in på denna länk ;http://photoher.blogg.se/2009/may/tavling-6.html#comment

Avslutas snart! Tack på förhand!

madde sa...

Åh gud vad mysigt och kul framförallt.. Både köpenhamn och Cypern inom kort :)..Fiiina dina barn e :).. Tänkte byta lösen snart igen så min fråga är hur du har tänkt dig med gästblogganden :)..blir det här inom kort så väntar jag tills det e klart..

Hoppas ni haft en underbar dag i värmen

kram

Frida sa...

Njuuuut av dagen & allt som den erbjuder..
Varma kramar<3

Nina sa...

Låter inte helt fel med en resa utan barn =)

Känner igen det där, min 7åring älskar inte heller att vara med på bild längre, blir mest grimarser ; )