onsdag, maj 20, 2009

Back in business!

Hej mina kära vänner! I´m back and fit for fight ;o), inte riktigt så kanske men jag känner mig så mycket bättre nu och det är skönt.



















Idag när familjen kom hem från arbete och skola var dem mer än välkomna, det är så långtråkigt att vara hemma fast det är viktigt att man tar hand om sig när man inte är bra, men tycker inte om det. Jag blir superrastlös av att "vila".
Det är skönt för kroppen men i knoppen känns det som att jag skall bli galen.
Är så social och tycker om att vara bland folk så ofta det går.

Efter maten så spelade jag och F lite spel och målade och V cyklade iväg till en kompis för att leka.


















Hur är det med er alla? Jag är glad att se att jag har fått en "trogen läsarskara" och jag vet vilka några av er är men vilka är ni andra? Lämna gärna en kommentar så blir jag glad.

Måste berätta att jag är mitt uppe i ett samarbete med ett annat företag vilket känns jättekul! Berättar mer när allt är klart!

Ha det så bra nu!

Kramar/
,

4 kommentarer:

Johi sa...

Jag läser såklart! Jättebra att du länkar via fb så man inte glömmer. Må så gott! Kram Johi

Jenny sa...

Hej, jag läser din blogg också så klart :) Skönt att du mår bättre!

Och spännande med ett samarbete med ett annat företag, väntar med spänning på att få läsa mer om det!

Ha en fin kväll, kram Jenny

Frida sa...

Vilket jättemysigt kök du serut att ha, blir alldeles avis på att det är så stort...
Skulle oxå vilja ha ett stooooort fint kök.
Hoppas att du får en myig kväll!!
Kramar<3

lina sa...

Jag e här och läser vad du pysslar med, med jämna mellanrum lite trevligt. Du har ju energi som få, så som du håller igång. Kanske får man tillbaka lite av den när barnen är större. Du gör ett bra jobb med bloggen iallafall. Kram Lina