tisdag, maj 19, 2009

Idag är ingen vanlig dag för det är F:s födelsedag!

















Idag för exakt fem år sedan födde jag en underbar liten dotter.
Jag hade precis fyllt 25 år och vi hade bara någon vecka innan fått nycklarna till vårt hus.
Att fem år går så fort!

I morse uppvaktade vi henne med sång och paket på sängen.
Hon skall få ett skrivbord i present då hon älskar att sitta och skriva.

Min älskade docka...grattis på din 5 års dag!!!

Här kommer lite kort genom åren på F!




















Sorry för dålig uppdatering men jag har varit rejält sjuk med feber o.s.v och då är blogga det sista man tänker på ;oI
Mår lite bättre nu, febern är iallafall borta.

Kram/

4 kommentarer:

A & Lilla P sa...

Vilken sötnos!

Hoppas hon har en toppen-födelsedag! : )

Pappa B sa...

Jäklar vilken liten snygging!
Lik pappa? *s*
Tusen tack för att du hälsade på hos mig. Jag hoppas att du kommer tillbaka fler gånger.
Sveriges gladaste man

Frida sa...

Ibland när jag tänker på att jag för 7 år sen varken hade Engla, Astrid eller Edith blir jag alldeles förundrad. Tänk att tiden kan går sååå snabbt att man inte ens hinner förstå att den försvunnit.
Det ska bli sååå kul att gå på galan, jag tycker att det ska bli spännande att träffa alla man bloggar med. Nu har jag lagt till dig på bloglovin så nu ses vi oftare hihi ;D
Kramar<3

Wojtan sa...

Hej

Grattis på födelsedagen till din ljuvligt söta dotter!

Kram Wojtan