söndag, maj 31, 2009

Alla mammors dag!





















Idag är det Mors dag och jag har blivit uppvaktad vid sängen av mina 3 älsklingar med blommor och frukost.
Kortet ovan har min kollega C på http://millanspyssel.wordpress.com/ gjort, hon är så duktig.

















Skall träffa min egen mamma senare idag men jag passar på att använda bloggen till att säga;
-Grattis mamma, tack för att du finns! Älskar dig jättemycket! Puss

Igår var det fullt upp hela dagen och därav ingen uppdatering av bloggen.
Det började med att F var på kalas så då passade jag och V på att cykla iväg med filt och fika och hade en lite picknick. Vi låg och pratade, läste tidningar och hade det riktigt mysigt. Det är skönt att vara själv med ett av barnen ibland så man verkligen kan ägna sig åt dom till 100%.

Sen åkte vi på en liten utflykt till min kompis Z och hans sambo J:S land som ligger hyfsat nära oss. Där grillade vi och hade mysigt. Barnen matade kor medans jag stod livrädd brevid och tittade på.
Även om jag numera är en "lantis" så är jag uppvuxen i storstan ;o) och har inte vant mig vid kossor än. Här kommer lite kort från gårdagen.























GRATTIS ALLA NI UNDERBARA MAMMOR DÄR UTE!

KRAM/

12 kommentarer:

Mamma Russin sa...

hej ehj..
så vackra kort.. fina barn du har vännen..:)
hoppas du får en fin morsdag.. kramar

madde sa...

Åh vad mysigt ni har haft det :)..
Haha tror du jag bidde förvånad nu när jag skulle gå in och kika på min blogg så låg där ditt inlägg :) hade förväntat mig mitt senaste, vilken glad överaskning.. Jätte bra skrivet och framförallt roligt att ha dig som gästbloggare.Vet ju själv hur mycket man ar ibland som tar överhanden, man skall ju ha tiden med att komma på VAD man skall skriva hihi..
Hoppas du får en fin dag på morsdag och att ni hittar på något riktigt mysigt i värmen. :)

kramizar

Carma sa...

Vilket himla gulligt kort!
Ha en supermysig morsdag!
Kramar <3

Amanda sa...

Vilket fint kort! ^^

Hoppas du haft en riktigt fin morsdag!
Kramar

Helena sa...

Åh vad mysigt det ser ut och sååå himla fina barn!!!

Frida sa...

Vilken underbar dag ni hade igår....
Hoppas att denna morsdag varit lika fantastisk, vädret kan vi ju iaf inte klaga på eller hur??
Ha nu en skön kväll & njut av värmen & din man.
Varma kramar<3

Jenny sa...

Hej vännen, gu så härligt det ser ut, och så vackert! Verkar som om ni haft en kanon helg! Stort grattis på vår mamma dag :)

Såg precis att jag missat att tävla i din tävling, åh suck :( hoppas du kommer ordna en snart igen så att jag kan vara med då i stället :)

Här har lillsessan precis somnat för natten, sent i kväll eftersom de var så ljust och soligt! Ha en fin kväll vännen, många kramar Jenny

Lotta sa...

Vilket underbart och personligt kort.
Duktig vän du har!
Kramen

Helena sa...

Haha, tack, har en systemkamera (Canon EOS 400D) som jag inte vet hur man använder så jag kör bara på automatinställningarna, en aning bortkastat, men någon gång ska jag lära mig ;)

Stugan är inte min, den är mina föräldrars, men mysigt är det där i alla fall :)

Lise-Lotte sa...

Vilken mysig utflykt...

Carma sa...

Haft en undebar söndag!
Du då?

Gå in och rösta på mig, nr 6 på veckans blogg:
http://carma80.blogg.se/2009/may/veckans-blogg-mors-dag.html

Ha en skön dag!
Kramar <3

Frida sa...

Hej Allra Finaste du!!!
Hoppas att din måndag varit kanonfin & att du kunnat njuta lite av solen trots jobb..
Många kramar<3