fredag, maj 08, 2009

Fredagsmys

Idag har jag haft så ont i huvudet. Tog en tablett innan jag promenerade med F till dagis.
Tyvärr så hjälpte det inte så mycket utan det gav med sig först på eftermiddagen. Så nu vet ni varför jag inte skriver förrän nu.

Senare på dagen kom mamma, syrran och hennes lilla E på besök.















Vi åt tacos som vi gör 99% av alla fredagar, i alla fall om barnen får bestämma.

Efter maten spelade vi lite kula på V:s rum. Det har blivit en riktig hype med kulor på hans skola så när han fyllde år så önskade han sig det. Han fick hur många som helst, han har fått en stor salladsskål som han har fyllt...
















Förresten så kom Me&i kläderna med posten idag, riktigt fort gick det och jag är jättenöjd

Så här ser dem ut på...







































Ha en underbar fredagskväll!

4 kommentarer:

Johi sa...

Åh va bra att kläderna kom fort och att du är nöjd! Gillade hon godisråttorna som hemligt plagg? Ha en skön helg! Kram

MrsH sa...

Hej Johi! Ja jag är jättenöjd och barnen med.
He he godisråttorna är så fräcka ;o) hon passade jättebra i den gula färgen med.

Ha en underbar helg du med!

Kram/H

Daniel sa...

Söta - hoppas du får bättre sömn i natt!

MrsH sa...

Tack Daniel! Ja jag sov gott :O) Gött!