onsdag, maj 13, 2009

Kreativ längtan














Vilket härligt väder det har varit idag! Var ute en stund med F och målade med hennes nya "kritor", nu står det helt still i huvudet, kan inte komma på vad dom heter. Hjälp mig?! Asfaltskritor?!?
Iallafall, vi målade en hage och hoppade lite. Jag har inte de rätta takterna kvar men lyckades hyfsat enligt F:s hårda bedömning.
F älskar verkligen att måla. Hon tyckte att vi skulle måla på alla 350 stenplattor men efter 31 så gav vi (läs jag) upp!

















Hmmm började skriva en lista idag på vad vi skall ha med oss till Cypern. Jag är en riktig "list människa", jag har minsann listor till allt.
Är livrädd att jag skall glömma något. Ähh hela världen går väl inte under men det är skönt att vara ute i god tid med planerandet så man hinner införskaffa det som behövs och tvätta det som man skall ha med sig.
Åker ju till Köpenhamn med några kompisar fre-sön och sedan åker vi till Cypern på måndagen så det blir lite hektiskt, men helt fantastiskt kul!
Först vara själv i Köpenhamn, sova ut, äta gott, strosa på stan utan barn och veckan efter en riktig familjesemester med lek på strand, bad och bara rå om varandra i familjen...

Till sist delar jag med mig av en inspirerande Cypern bild...Längtar!









KRAM PÅ ER!

4 kommentarer:

Amanda sa...

Listor är inte att underskatta. ;o) också jag sitter och skriver långa listor om det mesta. :o)

Jodå, ringen kom med posten idag! jag är så himla nöjd! Den är så fin! ^^
Bild och länk kommer upp på bloggen sen.
Tusen tack! ♥

mammabecka sa...

Hahaha, ja!! Borat-dräkt låter helt underbart ;) Man vill ju liksom inte visa för mycket.

Hade tänkt mig en stringbikini först, men det kändes lite väl naket. Hittade sedan denna med nätet som hänger ner och det kändes helt perfekt. Sexigt men samtidigt elegant och sofistikerat, liksom.

Hade det inte varit för nätet hade den gått helt bort ;)

*skämt åsido* Jag har hittat ännu en underbar klänning, men jag vet inte om mina bröst klarar att hålla upp den. Vad tycker DU om den? Passar den för en gala?

http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=142310&qProductColorId=133&qNavigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=1&qStyle=&qSize=&qPage=3&scrollBarSelectedIndex=27&qFilterType=0&language%3Cu%3Eid=1&gender=1&qSiteId=1

Mamma Stina sa...

Hej, trevlig blogg. Jag tycker mycket om cypern! Ska du resa själv eller med familjen?

// Stina

Helena sa...

Åh vad mysigt att åka till Cypern! Jag blir riktigt avis :)

Ha en toppenhelg!