måndag, maj 04, 2009

Me and I kväll

Japp, ikväll har jag haft 10 stycken köpglada tjejer hemma på Me and I "party".
Jag hade skickat iväg A med barnen upp till landet så att vi kunde shoppa i lugn och ro ;o) Han var nog i och för sig ganska glad över att slippa vara hemma just då.

Det bjöds på mingelmat såsom nachos med guacamole, salsa, morötter, gurkor och det nyttigaste av allt...cocosbollar som jag och barnen gjorde igår.
Detta skyfflade vi i oss samtidigt som vi lyssnade på duktiga J när hon berättade och visade upp Me and I:s fina kläder.

Hmmm, det blev en del shopping för mig men jag är jättenöjd med beställningen och jag ser fram emot när paketet kommer så att jag får se kläderna på barnen.
Lovar att ta kort och visa dem på sen.

Det här köpte jag











































Dessa bilder är lånade med tillåtelse ifrån www.meandi.se

Nej, nu måste jag inta sängen innan jag däckar av helt

Kärlek/

Inga kommentarer: