söndag, maj 24, 2009

Kalaset slut, jag slut!





















Är helt färdig, sitter i soffan och känner mig helt lam. Barnen sover och det ekar tystnad i huvudet.
Det var ett trevligt kalas även denna gång och F fick jättefina klänningar, gymnastiksdräkt av G-farmor och G-farfar och ritblock. Hon och lilla kusin E fick likadana klänningar. Så sött!
Tack för dom fina presenterna!











































Både tårtan och pastasalladen blev uppskattade, så det var kul!


















Efter maten så gick F och V ut en stund på baksidan och helt plötsligt hörde vi ett vrål, det var F som stuckit sig på en geting. Dom har redan börjat komma dom rackarna så det var fram med Xylocain som är bra vid getingstick. Tyckte så synd om henne för det för ju så vansinnigt ont.

Nej, nu skall jag prova de två klänningar som jag har funderat på att kanske ha på galan. Bilder kommer sedan, för det har jag lovat en "bloggkompis" ;o)

KRAMAR TILL ER/

2 kommentarer:

Mamma Russin sa...

hej hej..
oooja, jag vill också se dina klänningar.. :)

vilka fina klänningar de fick, kusinerna!!! underbara färger.. vill ha..;)

ha det gott , kramis

Frida sa...

Nu har jag lsgt till dig på mina favvolänkar :D
Vad kul med klänningen, ska bli spännande att se..
Stackars liten hoppas att hon mår bra nu..
Pastasalladen såg så goooooood ut !
Massor av kramar<3