torsdag, maj 21, 2009

Guten morgen!

Frukosten är intagen och nu är det snart dags att ge sig iväg. Jag och F skall åka till Rusta och lite annat smått och gott idag tänkte vi. A skall ta V till kalas (ja ett till) så dem lämnar vi hemma.





Igår kväll vid 20:30 fick jag mig ett spontant infall att dra med två kompisar in till stan för att gå ut och äta. Efter att ha varit hemma så länge kände jag att jag ville ut "bland folk".
Vi åt tapas och hade riktigt mysigt!






Hmmm världen är så liten. Först när vi kom till restaurangen så träffade jag en gammal kompis jag inte sett på jättelänge, efter en stund märker vi att en gammal arbetskamrat sitter två bord brevid, en liten stund efter det kommer en nuvarande arbetskamrat in och skall äta och sen när vi skall gå så ser jag syrrans kompis som är på väg att lämna restaurangen. Vi blev lite förvånade att vi varit där samtidigt hela kvällen men inte sett varandra, då säger hon;
- Din syster och dem andra är också där inne.
Då har alltså min syster med flera också varit där hela kvällen.
Gissa om att hon blev förvånad när vi dök upp vid hennes bord.

Visst är det skumt! Göteborg är ju en hyfsad stor stad ändå och chansen är väl inte jättestor att man stöter på så många på samma kväll. Haha ja men trevligt var det ialalfall och god mat. Har ni inte varit på El Corazon så rekomenderar jag det starkt.








Kram/

2 kommentarer:

Annika sa...

Hej!
Nu ligger Din banner ute på Mammablogg Galans hemsida!

Trevlig helg!

Kramis!

Babyportalen.se sa...

Världen är liten ibland eller hur!? Så kan det kännas här i Sthlm också :)

Trevlig Kristi himmelsfärd!

//Hanna, Babyportralen.se