lördag, maj 02, 2009

Vem är då Mrs H?

För några dagar sedan var jag inne på Fröken Nilssons blogg och blev automatiskt utmanad när jag läst klart svaren på hennes frågor.

Sen glömde jag liksom bort det men här kommer min utmaning till er läsare så här får ni veta lite om mig.

Men jag vill ju läsa lite om er också så...

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!

Regler: Du måste svara på alla frågor!

DU:

1. Hur lång är du? 161,5 cm kort

2. Vad vill du bli när du bli stor? Jag tycker att jag är ganska stor (gammal *host*), vem vet vad framtiden har planerat för mig.

Jag har ju ändrat mig förr men ha något eget hade varit trevligt.

3. Vad jobbar du med? Logistik, ekonomi

4. Har du långt hår? Halvlångt

5. Vilken hårfärg har du? Jag har egentligen "råttfärgat" men har gjort "guldslingor"

6. Sminkar du dig? Nästan aldrig. Annars känner man ju sig "som vanligt" när man skall gå ut och göra nåt speciellt och det är ju tråkigt, man vill ju känna sig extra fin då.

Tycker faktiskt att det går bra utan!

7. Har du haft sex senaste månaden? Ja

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vita...varför det nu skulle vara så intressant att veta?

9. Har du kysst någon idag? Nope

10. Vad är du mest stolt över? Mina barn, men också över mig själv som "fixat" allt med barn, jobb, studier, fritid, fritidsstudier osv.

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop? Nej

2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Lika bra, fast på olika sätt.

3. Hur många syskon har du? 1, lillasyster J

4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Vi ses imorgon!

5.Hur många ställen har du bott på ? Nu skall vi se....7

*3:a med mamma, pappa och J
*4:a i samma område
*Hus med mamma, pappa och J
*Flyttade hemifrån...till Spanien
*Första egna lägenheten, en 1:a i Centrala (stor) stan. Var först singel men träffade sen
A, blev gravid och fick inte plats en liten lägenhet.
*Köpte en 3:a, V. kom
*Blev gravid igen och köpte då vårat hus där vi bor idag.

6. Vem i din familj stör du dig mest på? Vem skall jag välja ;o) Nej, jag vet inte.

7. Vilken familjemedlem är snällast? Solidariskt svar...ALLA!

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? Igår, både L och M.

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Oj, det är inte ofta. Tror att det var hos Jenny.

3. Har du kysst nån kompis? Nej! Brukar man göra det? Kompisar är kompisar för mig och inget annat!

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej.

5. Vem har du varit kompis med längst? Anna

6. Vem känner dig bäst? A (sambon), M, Z och L (kompisar), syrran med.

7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Hatar är väl ett starkt ord. Jag skulle inte säga det om jag inte fick frågan.

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej, då skulle jag inte fortsätta vara kompis isåfall.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Det vill jag helst inte.

2. Klä dig annorlunda? Jag klär mig i det som jag trivs i och tycker om sen om det är så annorlunda vet jag inte.

3. Vara dig själv? Ja

4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja, självklart, inget att skämmas över.

5. Pierca dig? Japp, redan gjort en gång, i naveln. Den tog jag ut när jag blev gravid.

6. Vara omogen? Dricker inte kaffe, det är ganska omoget ;oP. Jag är ganska "sprallig" av mig och det kan nog uppfattas som omoget ibland. Själv tycker jag att det visar på mognad då jag inte bryr mig om vad andra tycker och tänker om mig. Vill jag vara sprallig så är jag det.

7. Äta småkryp? *rys* Jo...Omjagvarensampåenödeöochmatenvarslutochjagvarnäraenkollapskanske, aldrig annars.


DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast? Igår

2. När var du på semester senast? Förra sommaren, sista helgen i augusti, traditionella tjejresan till Skagen. 14 tjejer i 4 dagar. Så roligt!

3.Vilken färg är det på din tandborste? Måste titta...Nu är det vit och gul

4. Är ditt hår tråkigt? Ja, platt, tunt och alltid samma.

5. Vem såg dig naken senast? A

6. Hur ofta duschar du? INTE varje dag, det är INTE hälsosamt, snarare varannan.

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Oj oj, det blir jättesent (som vanligt)

Har ju haft jättemånga besökare på kort tid. Vilka är ni?
Lämna gärna en kommentar!

Kram/

Inga kommentarer: