lördag, maj 09, 2009

Gott och blandat

Lugnet har infunnit sig i vårt hus, iallafall för en liten stund. Barnen sitter nu med sina kompisar och kollar på en film. Idag har det varit full rulle hela dagen, barnen har haft kompisar här som har levt rövare.
Mamma, syrran och lilla E sov över här igår så idag var vi extra många vid frukostbordet, vilket jag iofs tycker är lite mysigt.

På f.m smög jag mig iväg en sväng med mamma och J (syrran) för att handla lite grejer som behövs. Det är extra mycket efter som vi skall resa till Cypern snart. Det skall bli så skönt! Så här mysigt hade vi det förra gången vi var där.















Blev nöjd med det jag hittade. Det blev shorts och sånt till V från Lindex, skor från Eurosko till F...ja ETT PAR TILL!! Hon har lyckats göra sönder 2 par gummiskor på två veckor, det är stora hål där fram. Ibland undrar jag hur hon lyckas. Jovisst, barn är barn och det slits i leken och så skall det vara men detta är lite väl. Det blir så dyrt i längden.
Sen blev det en sak till mig och 4 snygga t-shirts till sambon från MQ.















Passar på att städa lite nu när barnen tittar på film. Det blir lätt stökigt när man är många hemma.

Hi hi, igår kväll när alla barn låg och sov tittade vi på en film, Heartbreak kid. Någon som har sett den? Jag har säkert sett den 3 ggr och tycker att den är jätterolig! Ett tips om ni inte har sett den...gör det!

Vad gjorde ni igår?
Någon som har tips på annat fredagsmys än tacos? För mina barn existerar inget annat på fredagarna, jag älskar det men ibland är det gott med variation.

Kram/

2 kommentarer:

mammabecka sa...

Pheeew.. Då är jag inte ensam om att ha klädbekymmer. Letar och letar efter fina festklänningar, men hittar inget som faller mig i smaken.

Så svårt det är!

kram

*Wojtan* sa...

Hej

Ja, jag kommer till Mammablogg Galan. Jag är en av de tre som anordnar Galan!
Ska bli underbart kul att träffa alla mammor.
Jättefin blogg du har, lägger till dig på Bloglovin, under min kategori gällande alla gäster till Galan!
Ha en fortsatt trevlig kväll.

Wojtan