tisdag, maj 05, 2009

Klädd som en karamell!

I förra veckan var jag på Kappahl på lunchen och tittade på lite kläder till F, dem hade en kampanj med 25% rabatt på hela köpet, det är ju då man skall passa på.

Jag har inte alltid varit så förtjust i deras kläder men den senaste tiden tycker jag att dem har köpt in ganska mycket som är fint.
Iallafall kom jag hem med väldigt mycket fina kläder denna gången och tack vare rabatten blev det ganska billigt.

Båda mina barn har ganska mörka färger så dom passar väldigt bra i starka färger.
Köpte bland annat den här klänningen med leggings till, pannbandet är köpt på H&M.
Visst är det härliga färger? Hon är så fin...mammas docka!




















Som en liten karamell!















Vad tycker ni om Kappahls barnkläder?

7 kommentarer:

Lisa sa...

Jättefina färger! Mina flickor klär sig också gärna färgglatt!

MrsH sa...

Hej Lisa! Jo men det är ju fint! Köpte en klänning till F nyligen på Me and I, kalasklänning med massa tårtor på. Tyckte kanske att den var i "plottrigaste" laget men när jag visade F den på datorn blev hon helt hysterisk och sa att den skall hon minsann ha på ALLA kalas så den fick det bli, dom tycker nog om när det är glada färger och mönster :o)
Kram

Helena sa...

Dom har jag köpt till min äldsta dotter också, superfina är dom :)

Hjärter Dam sa...

Hon är superfin... Sååå lik dig!!! Kram

Anonym sa...

Hej! Kul att jag hittade hit! Håller med dig om att kappahl verkligen har ryckt upp sig så visst kan man hitta godbitar där... men mkt skräp med. F blev jättefin i kläderna, härliga färger! Kram Johi

MrsH sa...

Fröken Nilsson! Tycker du? Haha ja hon har fått min näsa iallafall ;o) Kram

MrsH sa...

Hej Johi!

Glad jag blev att du kikade in. Funkade länken jag skickade?
Kram