tisdag, maj 26, 2009

90 tals nostalgi

Nu ikväll satt jag och kollade igenom gamla kort i "album från förr" och hittade massa kul.
Kort när man var liten, klassresor, konfirmation, läger, ja allt möjligt.
Tyvärr är jag fortfarande ganska anonym här på bloggen, ni har ju bara sett halva mig ;o) så jag vill inte visa så mycket, men jag hittade ett gammalt kort som jag bara måste visa. Skorna är ju helt galna.
Detta är kanske 11 år sedan drygt och jag älskade dessa stövlarna, nu kan jag inte fatta att jag orkade springa runt på stan i sådana skor. Huja!
Nej, jag har väl blivit gammal när jag hellre går i något som är "bekvämt" än snyggt, eller ja...
...helst av allt en kombination av de båda.

Är ni beredda? Here you go...






















Hahahah! Visst poppar det upp minnen?! Vad har ni för roliga gamla "klädminnen" från förr, 70 80 90 talet?

Natti/

16 kommentarer:

Anna sa...

=) ha en bra kväll du med!
kram anna

Frida sa...

90-talet är ett så galet årtionde, men det hände massor av fantastiska saker oxå...
Puss<3
Me Like dina skor ;D

Emilie sa...

haha vilka dojjor....är jag också gammal då om jag väljer bekvämlighet förre snyggt ? haha vill man vara fin får man lida pin.
Du kanske har sparat dom för det kommer bli mode snart igen =)
MvH Emilie

Denise sa...

Haha det värsta mnnet i klädesväg måste vara de hemska buffalo-skorna :S Isch!

Mamma Russin sa...

hej hej,,

haha, minns dom och älskar dom.. :) jag har nog mina minnen mest från 80 talet.. alla pasteller, haremsbyxan, tubsockorna i pumbs osv osv..:)
höll på att glömm den obligatoriska tofsen mitt på huvudet eller i luggen och det genomskinliga sjalen... oj listan kan göras lång..

kram

madde sa...

haha eh 30 e la ingen ålder. Hade själv sådana stövlar ( liknande ) då de va inne när jag va runt 17 år..hihi älskade dom..Du när tror du ditt gästande blir av :)..

hur e det annars?

kram

Martina sa...

En sann nostalgitripp:) Men mitt bästa minne är dock när Gunsan spatsera runt i dina platåskor på jobbet. Har nog aldrig skrattat så mycke:)
Kram på dig

Frida sa...

Hej Underbara Du!!!!
Hoppas att du har en härlig dag & att du hämtat dig från chocken med stövlarna hihi...
Må så Gott!
Varma kramar<3

Carma sa...

Kan inte komma på något galet klädminne nu men ska fundera de... =)
Hur är läget annars då?
Själv känner jag mig lite stressad...
Jobb i eftermiddag till midnatt som vanligt.
Jag skulle behöva gå och laga mat men vill också svara på alla kommentarer och sen sitter jag och surfar runt om en karibienkryssning och drömmer...
Vi funderar på något sådant till våran bröllopsresa som vi ska göra när vi har 1-årsbröllopsdag =)
Ska bli spännande när vi väl bokar något!
Ha en härlig dag!
Kram

MrsH sa...

Emelie!

Tyvärr har jag inte sparat dom, det kan jag faktiskt ångra lite.

Kram/H

MrsH sa...

Denise!

Ja Buffalo skorna, hahah jag tror att jag har ett kort med såna med, skall se om jag kan hitta det hahah

KRam/H

MrsH sa...

MammaRussin!

Hahah JA, nu kom jag att tänka på alla fula frisyrer man haft som tofsen och ICKE att förglömma, sneluggen som var så sprejad att man inte kunde kröka ett strå.

KRAM/H

MrsH sa...

Madde!

Jag tänkte att jag skulle "gästa" dig på Fredagkväll, va tror du om det?

KRAM/H

MrsH sa...

Frida!

Precis när jag återhämtat mig från chocken från stövlarna blev jag påminnd om Buffaloskorna hahah. Tar nog ett tag att smälta dom.

KRAM/H

MrsH sa...

Carma!

Åhh va mysigt det hade varit med Karibienkryssning.
Vill också gifta mig ;o), får väl se om han kan fria någon gång bara ;o)

KRAM/H

MrsH sa...

Martina!

Gunsan i högklackade platåerna är en bild jag aldrig vill eller kommer att få bort i från mitt huvud, det sitter där som klister.

KRAM/H