fredag, maj 22, 2009

Livrädd





















Herregud, har precis sett klart på The orphanage med sambon och svärmor...
...en riktig skräckis och jag skakar fortfarande. Hoppade högt flera gånger. Det är med skräckblandad förtjusning jag tittar på sådana filmer. Tycker om det fast ändå inte.
Denna var iallafall jättebra och rekomenderas starkt om ni inte sett den.

Har för övrigt tryckt i mig popcorn, kexchoklad, bilar OCH nötcreme. Av ren nervositet var jag tvungen att tugga på något under hela filmen haha det får nog bli nog långpromenad i morgon.

Skakiga kramar/

1 kommentar:

Ingela la la sa...

Haha, jag är likadan.. Måste tugga på något om det är spännande. Fast jag brukar inte vilja se så hemska filmer, fast när vi väl gör det tycker jag att det är rätt så kul ändå. Skräckblandad förtjusning ;)

Kul att du hittade mig, visst ska det bli skoj att gå på galan =)
Ha en bra dag!