fredag, juli 03, 2009

Fullspäckad helg



Imorgon är det dags för Mammablogg galan. Det skall bli så kul att träffa er alla Mammabloggare därute.

Det konstiga är att det känns som att jag känner vissa av er redan så det kommer att bli en minst sagt knepig situation...fast självklart jätteroligt!

Barnen är hos Mormor och Morfar sen igår och blir extra ompysslade så det känns skönt, då kan man koppla av på riktigt.


Jag måste berätta för er att jag var på Trygghetsrådet i torsdag och att jag gick därifrån med en mycket positiv känsla och känner mig nu förhoppningsfull inför framtiden.

Det finns ett jobb till mig som väntar därute någonstans ;o)

Hoppas att det är bra med er alla och att ni är i fas med era förberedelser inför imorgon.
Om det är någon som inte har fixat skjuts ännu så kan jag hämta upp på Centralstationen.
Hör av er till mig i såfall.

Det känns konstigt att säga men...

...vi ses imorgon!

Ha en härlig fredag!

KRAMAR/

2 kommentarer:

Wojtan sa...

Hej

Ska bli så kul att träffa dig i morgon. Förberedelserna har varit igång sedan i onsdags och nu speedas tempot upp.

Kram från mig

Frida sa...

Vi ses imorgon ska bli så KUL;D
Kram<3