fredag, juli 24, 2009

Bättre sent än aldrig!

Jag har ju glömt! På mammagalan som var för ca en månad sedan så fick ju alla mammor goodiebags med sig hem. I dessa fanns det förutom massa underbara produkter även erbjudanden hos olika företag som man även kan dela med sig av till sina läsare.
När jag kom hem ifån galan lade jag alla dessa erbjudanden på "ett speciellt" ställe och därefter glömde jag av det helt.

Men, idag kom jag på det och självklart skall jag dela med mig av dessa till er så håll tillgodo, hoppas att det är något ni får nytta av!

InHouse Design (Heminredning och presenter)








ger mina läsare en rabatt på 20% under tiden Juli-September 2009
Ange kampanjkod: Bloggare


Fridolina (barnkläder)

får ni 20% rabatt på ett helt köp.
Ange kampanjkod: bananskal


På Adamantus (egendesignade silversmycken av Sofia)


















får ni 50:- kronor rabatt vid valfri beställning över 450:- kronor t.o.m 31 Augusti
Ange kampanjkod: MG






ger dig som läsare av min blogg 50:- kronor rabatt vid ett köp av kläder på deras webshop. Gäller t.o.m 31 Juli.
Ange kampanjkod:mammabloggare i kassan.

Kram/

Inga kommentarer: