måndag, juli 06, 2009

Dagen efter...

...en Mammagala känner man sig fylld av energi, glädje och kärlek.

Det är lite märkligt igentligen för man borde vara helt slut med tanke på alla nya människor man träffat och det fullspäckade schema som vi ändå hade.
Sen kom jag inte i säng förrän 4 tiden och vaknade vid 9, så det borde gjort sitt till om inte annat.

Men när jag funderade lite närmare på det så kom jag på att det var just det som var grejen. Det var ni glada, trevliga mammor som gav mig all denna energi.
NI har fyllt på mitt energi förråd!

När jag åkte hemåt så lämnade jag först av Diana och Isa på vägen och åkte sen till landet för att hämta mina små gullungar som hade varit där i några dagar...

Isa och jag med våra väskor, hennes är något (!) större ;o)
















...gissa om jag var glad att få med dom hem igen.
Vi hade mys på kvällen och idag har vi varit med syrran hos kompisen M och fikat.
Barnen har lekt av sig på lekplatsen mellan regnskurarna och nu sitter jag här i soffan med min laptop, middagen är avklarad och barnen leker med grannbarnen.




















































Hoppas att allt är bra med er och att ni har haft en härlig måndag,
semester eller ej.

















KRAMAR PÅ ER/

11 kommentarer:

Frida sa...

Visst är det en kosntig känsla att allt plötsligt är över! Tänk vad härligt det varit att få ha träffat alla dessa underbara mammor.
Förstår att du längtat efter dina små juveler.
Ha nu en skön kväll med familjen.
Kramar<3

Jenny sa...

Hej vännen, tack för en trevlig helg, så kul att äntligen träffas:) Jag var tyvärr helt slut i knoppen efter de senaste veckornas kaos här hemma, men så kul var det!

Många kramar!

Susanna sa...

Nu har jag äntligen hittat hit. Tack för trevligt sällskap i helgen. Hoppas resan hem gick bra. Underbara barn du har. Kanske vi ses nästa år igen? Sköt om er /Susanna

mammabecka sa...

Självklart får du sno bilden :D

kramar och hoppas VERKLIGEN att vi ses igen nästa år :D

Amanda sa...

Underar helg ni alla har haft! ^^
Kram

Agnieszka sa...

Jodå jag tror minsann du fastnade på några bilder hos mig.... skickar över dem i ett mejl!
kramis

Frida sa...

Kram till dig i regnet...

Mamma russin sa...

hej hej..
tack för een jättetrevlig helg.. synd att det gick så fort bara.. men hoppas vi ses nästa år igen..:)
KRAM

Elina sa...

Det gick bra med stolen, jag fick ju skjuts hem :-) Den pryder nu köket och jag är himla nöjd. Jag håller verkligen med dig att man fick energi av mammagalan. Helt otroligt att få träffa så många underbara mammor! :-)

Ingela la la sa...

Viist har man fått energi!! Jag vet inte vad som tagit åt mig ;)
Jag håller med, stå upp komikern var helskön. Vi fick oss ett rejält skratt :-D Vi har helt enkelt bra humor ;)
Kram

Nina sa...

åh, jag blir så avis när jag läser om alla som varit på galan! :) låter såå trevligt!

..och härligt att få en massa ny, härlig energi =)

ha en bra kväll!