fredag, juli 31, 2009

Uppvisning

Igår kom min mamma hit och hälsade på och vi åt lite god middag tillsammans.
Eftersom det var så tråkigt väder (även igår)så fick vi hitta på saker inomhus istället.
F fick för sig att hon ville ha en uppvisning för oss.
Hon hade självklart olika klänningar på sig till dom olika danserna och sprang och bytte om vart annat.

Så här fin var hon när hon dansade Flamenco.

















































På kvällen när barnen hade somnat åt vi ostbricka och tittade på filmen Australia, men det var den längsta och tråkigaste filmen jag sett tror jag så vi stängde av.
Vem vill se en film där man föser kor i tre timmar i sträck?!

Vad har ni för er i regnet?


Kramar/

4 kommentarer:

Svante sa...

jobb, jobb o jobb. Samt njutning av det sköna vädret utanför. :)

Wojtan sa...

Nämen, gillade du inte Australia?
Jag tyckte den var superhärlig även om vissa saker var lite klychiga.

Kram Wojtan

Frida sa...

Underbara bilder på lillsnuttan. Hihi ja du kofösning är väl inte min grej heller;D
Kramar<3

Natta sa...

Hon ser ut som en riktig flamenco dansare, jätte söt.