onsdag, juli 29, 2009

Vi har fått tillökning!

V konstaterade igår att vår familj numera består av 14 personer!

När jag frågade honom hur han fick det till så många svarade han;

-Jo, vi är ju 4 stycken. Du, jag, pappa och F. Sen har vi ju Pluttisen (kaninen), Pelle (en fluga), 6 stycken rävsaxar(!)...

-Ok, svarade jag (hehe) men då är vi ju 12 stycken.

-Ja men mamma, vi har ju glömt två!

-Jasså?! Vilka då?

-Myret och pyret!
(Han pekade på väggen)...





















...hahah visst är dom söta?! (Fick dom på mammagalan och är från Vimsadekor)

Japp vi börjar bli en riktigt stor familj nu.
Vilken tur att rävsaxarna bor i brevlådan, annars hade vi inte fått plats ;o)

KRAM PÅ ER/

4 kommentarer:

Amanda sa...

haha...barn är för härliga! ^^

Myrorna är riktigt söta!

Wojtan sa...

Hej

Ja, ni har verkligen blivit en stor familj!
Så söta de små myrorna var. Jag fick ju också en goodiebags med mig hem men hittade inte dessa där. Kanske jag får kolla lite igen för de hade passat fint hemma här också.

Kram Wojtan

Anonym sa...

Rävsax? Du menar Tvesjärt? =o)

Frida sa...

Stora familjer är härliga familjer så det är bara att gratulera;D
Hoppas att du haft en fin dag gumman.
Kramar<3