söndag, juli 12, 2009





















8 kommentarer:

irin sa...

Åh gud vad det ser underbart ut!
Vart var kryssen?
Ska minsann bjuda maken på en skaldjurskryss till födelsedagen!
kram
irin...Mitt nya jag! ;)

Elin sa...

Det ser riktig gott ut! Fina bilder också :)

mamma russin sa...

mums det ser riktigt nice ut..
kram

Agnieszka sa...

Oj vad underbart det där såg ut då, vad är det för klänning du har på dig, såg ju riktigt nice ut! Till nästa sommar ska jag köpa en massa klänningar då jag hoppas ha gått ner en massa i vikt tills dess! Har ju redan gått ner lite men lite vill ha mer=)

Hoppas ni får en fin vecka!
kramis

ISA'S STYLE sa...

Hej Helena!

Vad gott det ser ut!=) Saknar verkligen skärgården i Göteborg!

Jag har försökt att kommentera på din sida, men det har inte funkat. Så fort jag kommer in på din blogg kommer det upp ett felmeddelande och det går inte att göra någonting alls.
Har därför skrivit svaren till dina kommentarer i min egen blogg, men du kanske inte har sett det?
Men nu verkar det fungera igen iallfall!

Allt är toppen med mig! Men hade också oturen att få dåligt väder under veckan då jag hade korta dagar på jobbet. Men men! Nu tittar solen fram iallfall!

Hoppas allt är bra med er och barnen!=)

Stor kram från mig!
Isa

Frida sa...

Åh får jag följa med!!!
Kramar<3

Wojtan sa...

Gud så underbart det ser ut. Jag är en riktig skaldjursälskare och kan äta hur mycket som helst. Vi har varit på skaldjurskryssningar vid ett par tillfällen och det är kanonkul.

Även jag har försökt att kommentera här flera gånger med misslykats. Har inte glömt dig!

Kram

MrsH sa...

Frida: Självklart får du det. Jag packar ner dig i handväskan nästa gång ;o)

Isa: Jag får titta på dina svar i dina kommentarer nu i efterhand då.
Allt är bra med mig och barnen har det super, dom har ju turen att ha sommarlov. =0)

Agnieszka: Tack så mycket! Köpte den klänningen på Gina Tricot för några veckor sedan.

Irin: Det var hur bra som helst. Vi åkte med M/S Poseidon från Göteborg ut runt Styrsö osv.
Tycker att det är en jättebra present, är det fint väder också är det kanon. Kostade 495:- p/p för resan och mat.

Elin: Tack! Det var hur gott som helst.

MammaRussin: Det var en jättelyckad kväll med jättebra mat och strålande sol.

KRAM TILL ER ALLA!/Helena