torsdag, juli 09, 2009

Nuläges rapport

KÄRLEK:
Igår kväll tog jag och sambon en spontan sväng med vespan och åkte till landet.
Det kändes som att jag var tonåring igen. Löjligt kanske, men känslan att åka vespa bara vi och att spontant bara hitta på någonting är inte så vanligt förekommande när man är 2 barns förälder.
Härlig känsla!

BARN:
Jag saknar mina barn jättemycket nu och skall åka och hämta dom. Skall bli skönt att få hem dom igen.

JOBB:
Pratade med hon som har hand om intervjun och sa som det var, att det blivit
ett missförstånd angående intervjutiden. Hon tyckte inte att det var konstigt alls i och med att vi aldrig har talats vid utan att jag fått tiden via tredje part. Vilken tur!
Får en ny chans imorgon så håll tummarna...igen!

JUST NU:
Har jag duschat och går omkring i min nya morgonrock från BOOB som jag fullkomligt älskar, den är så fin.





















Fick den på Mammablogg galan i helgen.

Jag skulle gärna ha ett par såna här till.





















Nej, nu är det dags att göra iordning mig så att jag kan hämta mina små troll.

KRAM/

3 kommentarer:

Frida sa...

Hmmmm, fanns det ngt dolt budskap i sista bilden mån tro??????
Vad mysigt att få lite tonårskänslor igen, fram för mer sånt!!!
Må så Gott i din fian rosa morgonrock ( Jag avis nej inte alls ;D )
Kramar<3

Laura, mamma till Kasper sa...

Vad mysig morgonrocken såg ut!

Elin sa...

Morgonrocken är verkligen jättefin :)