tisdag, juli 28, 2009


















När jag tänker på det vackraste lantstället jag kan tänka mig så ser det ut ungefär som det här.
















Ett ställe där man kan samlas hela familjen på sommarn och högtidsdagar.
Ett ställe där man bara är, umgås och trivs.






















Blommig tapet från IN trade
Denna vita tapet med rosa blommor kommer från IN trade och deras kollektion Country Classics. Titta på
Homepoint för mer inspiration.

Jag skulle inreda helt i vitt med "gammal romantisk stil".
Spets, blommor, gamla vackra möbler, en gammal servis.

Man kan ju alltid drömma ;o)

Har ni egna sommarhus? Hur ser erat drömställe ut?

2 kommentarer:

Erica sa...

Vilken härlig blomtapet. den får jag kika närmare på!

Fröken Nilsson sa...

Det är tur att du har realistiska drömmar... =) Det huset såg ju ut att vara nästan gratis =).
Det här huset har jag och D kollat på och funderar på att buda på
http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/444059
Kram