onsdag, juli 08, 2009

Igår...
















...var jag, F och mamma och spelade minigolf.
Själv har jag inte spelat på säkert 3 år så mamma var säker på att hon skulle vinna.
Men nej nej, det blev jag som vann med 44 p på 18 hål och 7(!) hole in one ;oP
F var jätteduktig och kämpade tills hon fick i den i hålet. Hon har då inte fått sitt tålamod från mig iallafall.











































På kvällen hade vi mys vi 3 och när F sov sött kollade vi på Benjamin Buttons otroliga liv.
Någon som har sett den?
Tyckte den var helt ok men ganska seg imellanåt.

Nu skall jag hitta på något kul med F. A jobbar och V är hos sin farmor så vi skall njuta av varandra bara vi.























KRAMAR/

3 kommentarer:

ISA'S STYLE sa...

sv: Tack själv söta H! (kom på att jag skrev ut ditt namn på bloggen under bilden:S ska jag ta bort den?

Det var jättekul att träffa dig på Galan! Så himla lyckat var allt. Du får jättegärna komma ner och hälsa på oss! Det hade varit superkul! Säg bara en dag:)

Så fina barn du har! Supersöta!

Hoppas allt är bra med dig och att du njuter i solen.

Kramkram
Isa

Diana sa...

Åh så söta dom är dina små! Längtar jag ju ännu mer till februari om du förstår! ;o) Ja, kom och hälsa på! :) Jag ska förresten till Göteborg igen om någon månad, det vore såå kul att ta en fika då! =) Stor kram söta du!

MrsH sa...

Hej på er mina goá tjejer!

Jodå här är allt hur bra som helst. Njuter av dom sista dagarna på semestern.
Barnen har återigen blivit "kidnappade" av nära och kära som nästan slåss om att få ha dom hos sig så nu är vi ensamma igen jag och sambon hehe så det är lite tomt och tyst här hemma.

Jag har redan sagt till sambon att jag skall ner och hälsa på er någon dag :O)

Isa: Det är ok att ha kvar namnet ;o)

Diana: Jag fikar gärna när du kommer. Säg bara till när det blir.

Jättestor kram till er båda!

/H