måndag, juli 20, 2009






Idag har jag varit supertrött hela dagen.
Det är så svårt när A har semester och barnen sommarlov om man själv måste jobba.
Man går ju inte och lägger sig i tid på kvällarna och sedan när det är dags att gå till jobbet får jag släpa mig ur sängen för att ens komma upp.
Jag behöver verkligen semester nu! Tyvärr får jag vänta två hela veckor till...
...sen, sen skall jag ha det lugnt och skönt ett tag.

Trots detta har jag shoppat lite på lunchen. Mötte upp vännen M och gick in en sväng på
Gina Tricot. Där hittade jag en del fina saker, några på REA (49:- kronor plagget) och en jättfin blus för ordinarie pris.
Bilden gör dock tyvärr inte blusen någon rättvisa, den är mycket mycket snyggare i verkligheten.






Efter shopping åt vi lite lunch på Coffee house.

När arbetsdagen var slut och jag kom hem var vännen M (samma som ovan) och hennes familj hemma hos oss och hon hade lagat mat till alla barnen, vilken lyx!
Dessutom åkte hon iväg och handlade sushi till oss medans barnen lekte efter middagen.
Under tiden hon handlade gjorde jag en Blåbär och Hallonpaj utav det jag hade plockat, dessutom blev det cocosbollar. Såhär huslig brukar jag inte vara. Är inte direkt överförtjust i att baka men jag ville ju göra något gott med bären och barnen *host* och jag *host* gillar ju cocosbollar så så fick det bli.















Nu sitter jag här..."försoffad" och trött.
Skall man ta och kasta in handuken och lägga sig kanske?

Härlig måndagskväll på er!

KRAM/

1 kommentar:

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Mmmm! Gott det ser ut! Blir sugen, men orkar inte kladda;)