torsdag, juli 23, 2009

Hösten är här...

...iallafall om man går efter kläderna. Sommarkläderna REAs ut och butikerna börjar fyllas på med mer kläder i höstens modeller och färger.

Personligen hoppas jag att jag får tillfälle att använda sommarkläderna ett tag till.
Det behövs lite färger i tillvaron om man skall orka med en lång höst och vinter.

Tycker ändå att det är kul att spana lite och man kan ju börja titta redan nu på vad man kan tänka sig till hösten.

Jag är inne på att köpa en svart skinnjacka till F och har hittat dessa två.
Vilken tycker ni bäst om?

Denna är från Lindex 399:-
















Denna är från H&M och kostar 299:-kronor



















Här kommer lite annat smått och gott till kidsen från:






































































































...och lite från:







































































Ni hittar mer information om kläderna på deras hemsidor!

Längtar ni efter härliga koftor, fina stövlar och fräcka jeans eller njuter ni av att spatsera runt i färglada klänningar, söta kjolar och ballerinas?

Kram/

3 kommentarer:

Anonym sa...

*skrattar* Jag provade just dessa skinnjackor på ettan idag men hon fick spader. Hon var så fin i dom men hon ville absolut inte ha en svart jacka!!! Jag gillar den från Lindex bäst men det kanske lite beror på att då kan lillebror ärva den. Såg att även Kappahl har för 299. Det fick följa med lite andra kläder hem istället, bla tuffa jeansleggings och en fin dunväst till tvåan. Kram Johi

Anonym sa...

glömde... den lilla fina jeansväskan fick L på vår semester och hon är så stolt! //Johi

Ingela la la sa...

Jag gillar skinnjackan från Lindex bäst :)