fredag, juli 10, 2009

I´m singing in the rain





















Eller...inte riktigt kanske.
Det är lite typiskt att när jag har en veckas semester så regnar det mer eller mindre hela den veckan.
Förvånar mig inte om det blir bättre nästa vecka när jag är tillbaka på kontoret.

Just nu är det mest innelek för barnen och en del tittande på film.
Själv håller jag på att anpassa mitt hem för ett tredje barn.
Skall passa syrrans barn hela helgen så det är iofs bara tillfälligt.
Det skall bli så mysigt. Ikväll blir det fredags mys med tacos.

















Känns så gött att ha dom hemma igen, har saknat dom så mycket.


















Jag var på intervjun i morse och det kändes bra, nu får jag vänta några veckor innan jag får ett besked om hur det blir.

Vad sysselsätter ni er med i regnet denna fredag?

KRAMAR/

2 kommentarer:

Ingela la la sa...

Tro`t eller ej men vi var tillbaka på bushuset en kortis idag.. Mycket, mycket folk. Inte att rekommendera ;)
Trist med vädret.. Hoppas du får lite sol på din semester.
Kram

mammabecka sa...

Tack snälla du, det var verkligen en uppmuntrande kommentar!! Jag tror också att jag fixar det på ett eller annat sätt, men det är riktigt läskigt att tänka på framtiden när jag är så van vid att alltid finnas nära mina barn. Det var ett stort steg bara att åka till Mammagalan, men det gjorde gott för oss.

Jag minns hur orolig jag var för att få tvillingar när jag redan hade en 1-åring. Jag trodde aldrig att vi skulle fixa det, men det är ju "lätt som en plätt" ;) Man underskattar nog sig själv väldigt ofta!

Så trist att det bara regnar på din semester :( Jag skulle också vilja ha lite sol, men jag har ju hela sommaren på mig. Hoppas att solen tittar fram snart, så att ni kan hitta på lite soliga aktiviteter hela familjen!

Kram