måndag, juli 27, 2009

Bio med Brüno och Måndags mys























Hahahah han är helt galen. Ja, Brüno alltså.
Igår gick jag och mamma på bio för att se denna omtalade film.
Ja det gäller att inte vara pryd om man skall se den, jag trodde att tjejen i sätet brevid mig skulle tuppa av. Skrattade mer eller mindre under hela filmen.
Dock måste jag erkänna att jag tycker att Borat är roligare.

Någon av er som sett den? Vad tyckte ni?

Idag har jag jobbat (igen), känns som att jag aldrig skall få semester men nu är det sista veckan så det gäller att kämpa på.
Iofs så är det dåligt väder så det känns lite bättre då men det är tråkigt när hela familjen har semester utom jag. Vi får mysa till det på kvällarna istället så idag blev det "måndagsmys" med extra god mat som F hade valt.

Hoppas att allt är bra med er alla!

KRAMAR/Helena

3 kommentarer:

Jenny sa...

Åh den vill jag också se :) Gubben var o kollade på den med grabbarna förra veckan o de hade väldigt roligt!

Många kramar Jenny

PetramedAochE sa...

Jag har inte sett den än men det ska jag verkligen göra! Jag älskade Boratfilmen =D

kram

Frida sa...

Jippi det fungerade;D!!
Hihi filmen verkar att vara sååå himla rolig. Jag älskade Borat så jag ska se den här oxå även om kritiken varit blandad.
Skönt att du snart har semester...
Massor av kramar<3