onsdag, juli 08, 2009

Det har blivit ett missförstånd!
















Jag har glömt att berätta för er att jag skall på intervju för ett nytt jobb imorgon...trodde jag.
Läste precis ett mail där dom undrade varför jag inte kom idag..IDAG!!!
Det måste ha blivit något missförstånd. Åhh varför händer detta mig?
Känns så viktigt att få ett jobb just nu och jag vill inte förstöra mina chanser.

Imorgon får jag ringa henne direkt och säga att jag är intresserad och hoppas att dom kan klämma in en ny intervju tid.

Jag och F åkte till lek och buslandet idag. Träffade förresten goá Ingela la la där, världen är bra liten ibland.






































Sen på eftermiddagen när vi hade hämtat upp A efter jobbet och V hos sin farmor blev barnen "kidnappade" igen.
Vi har mängder med nära och kära som så gärna vill ha barnen hos sig så vi fick åka hem utan dom...igen.
Känns lite konstigt att vara utan dom så mycket men jag vet ju att dom har det superbra och blir riktigt omhändertagna (läs bortskämda).

Ni måste hålla tummarna för mig imorgon att dom har tid att träffa mig för en intervju.
Har inte varit på någon på evigheter. Någon som har lite tips?!

KÄRLEK/

6 kommentarer:

Frida sa...

Men stumpan vilken osis, håller mina tummar för att du får komma imorgon istället. & du som sa till mig att du skulle på intervju !!
Kramar<3

Ingela la la sa...

Nej men vad trist.. Jag hoppas att du får en ny tid.
Kul att träffa dig idag, jag skrev precis om det på bloggen jag med ;)

Lycka till imorgon!
Kram Ingela

Maria sa...

Håller verkligen tummarna för att du får en ny tid för intervju!
Lycka till!

Kram

Wojtan sa...

Hej

Hoppas att det löser sig för dig med intervjuen.
Vore verkligen skoj om vi kunde träffas igen framöver. Du var minst lika trevlig i verkligheten som jag hade tänkt mig :)

Kram Wojtan

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Nej vilken otur!! Jag hoppas absolut att det fixar sig & du får en ny möjlighet. Men vad kul att du stötte på Ingelalala ;D Skulle önska det var jag som stötte på några Gala mammor ;D But not here i Norway liksom....

Miljoner Kramar Sessan

Elina sa...

Vilken otur men jag är säker på att det löser sig :-)

Tänk på att om ni har Lisebergskort så åker man 2 för en på utflyktsbåtarna och får rabatt på en hel masa andra turistgrejer också. :-)

Men et besök dit kan verkligen rekommenderas, de hade en dramatiserad föreställning om Lasse i Gatan som passade perfekt för barn att titta på - till och med min elvamånaders satt helt still och bara gaade ;-)