söndag, juli 05, 2009

Recept på en lyckad Mammagala











110 stycken underbara mammor
3 stycken engagerade och kreativa arrangörer (Annika, Sessan och Åsa)
4 doser utsökt goda middagar
1 styck mysigt ställe (Sjöbacken rekomenderas)
220 stycken kameror
1 fin dag
100 datorer (ca)
110 glittrande gala klänningar
3 stycken inspirerande föreläsningar

Tillsätt mängder med skratt och dans.
Rör ner lite tävlingar och priser och blanda ihop allting till en smet.
Toppa slutligen med lite glamour och massa underbara GOODIEBAGS.
Grädda sedan i ca 24 timmar i cirka 30 grader och du har lyckats!

Tack allihopa för en jättetrevlig dag, jag har haft så himla kul!
Ser redan fram emot nästa års gala.

KRAMAR/


Trevliga SoffiZ och Agnieszka
















Rebecka och Louise
















Petra och Teresa
















Diana, Lovisa och Teresa
















Prinsessan Leia...nej jag menar Louise





















Glada mammor posar vant framför kameran
















Detta låg i Goodibagen




































Tävling på gång. MammaRussin och Tu Madre i action
















Frida och MammaBecka i mitt lag (tampong?)
















Sugrörstorn?
















Föreläsning av Johanna Toftby

15 kommentarer:

Anonym sa...

Det var underbart skoj att träffa dig!! Ska med glädje följa din blogg;) Kramar!

SoffiZ-Oliwers mamma
soffiz.blogg.se

Frida sa...

Detsamma Gulliga du!
Tiden var bara så knapp hade önskat att få sitta ner lite mer & bara prata.
Hoppas att du får en mysig söndagskväll med din fina Familj.
Pussar<3

Amanda sa...

Vad roligt det ser ut! Jag är så besviken att inte jag kan följa med på sådant... :o/
Hoppas det kommer fler turer.

Kram

Ingela la la sa...

Vilka härliga bilder du lagt ut! Nu när jag hittade hit igen kände jag ju igen mig direkt ;)
Tack för trevlig sällskap vid bordet, nu kommer jag hänga här inne hela tiden ju..

Kram

Mamma russin sa...

hej hopp gumman..
så fina kort du har tagit.. :) visst var det underbart roligt.. :)

KRAM

Anonym sa...

Tack detsamma SoffiZ, det var jättekul att få träffa dig och alla andra personer bakom skärmen ;o), nu känns det ännu roligare att läsa bloggarna.

Kram/H

MrsH sa...

MammaRussin, Ingela la lalla la la la (nu spårar det ur, det var det jag sa Ingela ;o)

Det var jättekul att träffa er och visst hade vi jättetrevligt under middagen Ingela la la lalla la la la (here we go again).

Kommer att följa era bloggar med glädje.

Amanda: Jättesynd att du inte kunde komma, men jag förstår.
Hoppas att du kan komma med en annan gång, hade varit kul att träffa dig med.

KRAM TILL ER ALLA!/H

Rebeccas.se sa...

Vilket fint recept du skrivit! :) Var trevligt att träffas, och nu har jag fått se dina stenar också! Håller med om att de var stilrena och fina.

Har du Facebook, så gå gärna med i galans grupp: http://www.facebook.com/group.php?gid=95301738588

Louise sa...

Hej! Superkul att träffa dig! Hade verkligen kanon-roligt! Du måste komma o hälsa på snart. Fina bilder oxå,Leia tackar & bockar. :)

Agnieszka sa...

Tack för en underbar helg! Kramar

Theodora sa...

Det var vertkligen ett perfekt recept!
Helt underbar lördag, och med söndag dessutom.
Ha en fortsatt bra måndag!

Junitjej sa...

Vilken underbar goodiebag ni fick!

Joanna sa...

Haha, vilket kul recept! :)

Nina sa...

Ser ut som ni haft väldigt kul =)

Erika sa...

Tusen tack =) hoppas du får en bra dag! !