torsdag, juni 25, 2009

Tjohoo!

Jag har fått en till award, denna gången utan Wojtan. Tack så jättemycket!
Kan bli löjligt glad över dessa utmärkelser så igår kväll när jag såg det sken jag upp som en sol.












Appropå sol så har ju den lyst härligt även idag. Det var så varmt så jag gick till stranden på lunchen för att njuta lite på min filt. Läste en skvallerblaska under tiden. Kan säga att det var med tunga steg jag tog mig tillbaka till kontoret.
Vem vill lämna en sån här plats?






















Återigen mötte jag V som cyklat dit även idag med fritids. Han hade krabbspö i handen och visade stolt upp sina alster.

Idag har vi köpt en ny pool till kidsen. Den vi hade förra året lyckades gå sönder tyvärr så det var bara att införskaffa en ny. Det går inte att vara utan när det är så varmt. Barnen blev jätteglada, hoppas att det blir lika fint väder imorgon för då skall det badas.

















Det har tagit 4 timmar att fylla den, huja jag vill inte ens tänka på den vattenräkning vi kommer att få. Jaja det får vara värt det.
Förresten...såhär blev det när jag satte fram de nya sakerna jag köpte igår. Lite från CULT och lite annat. Älskar vitt och grönt och tycker att det blev jättefint!

















Åhhh jag längtar till semestern, det är alldeles för långt kvar.
När skall ni ha semester?KRAMAR/

3 kommentarer:

Amanda sa...

Grattis till awarden! Du förtjänar den! ^^

Jättefina sommarbilder! Är det inte underbart väder vi fått!?
Kram på dig!

Wojtan sa...

Jag säger bara SUCK när jag ser bilden av er pool!
Vi köpte en likadan i måndags men vår hänger som en säck potatis! Den ser inte klok ut. Tydligen är inte vår gräsmatta jämn nog. Allt vatten samlas i ett hörn efter en stund rinner vattnet ut. Min är ca 10 cm hög!
Raffa ska runt med vattenpass i morgon för att finna en annan plats för den.

Kram på dig

Frida sa...

Vad mysigt med poolen, det har ni igen även om räkningen blir saftig;D
Jättefint på bordet!
Jag har semester hela sommaren lärare som jag är hihi;D
Kramar i massor<3
Ha nu en superskön helg i solen & värmen.