torsdag, juni 18, 2009

Det börjar ordna upp sig bannemej

Gick till doktorn med V förut och han konstaterade öroninflammation så nu vet vi.
Sen har min huvudvärk släppt, nackspärren lättat och jag har inte ont i varken rygg eller knä. Får jag bara lite sol imorgon känns det perfekt.

Solade en snabbis på morgonen innan A gick på begravningen för att få behålla liiiite färg åtminstonde.

Sen har jag försökt fixa inför Midsommarfirandet imorgon. Storstädat samtidigt som jag har fått rå om barnen lite extra. Vi har sjungt och lekt en del. Nu tittar V på en film och F lyssnar på en saga.

Har glömt att visa er vad jag shoppade igår. Det blev ju inte så mycket av det i Köpenhamn som jag hade velat. Det är ju så sablans dyrt. Så här kommer lite nyinköpt.
En jacka (POP) och T-shirt (DIESEL) till V och en kjol (MQ) till mig.

















































KRAM/

2 kommentarer:

Nina - Glamourmamman sa...

Vad skönt att det verkar ordna upp sig! Tittade in i förmiddags också, och då var det ju lite mer kaotiskt ;-) Kul att du kikade in hos mig, kom gärna tillbaks :-) Ha en fin midsommarhelg!

Jenny sa...

Vilka fina kläder du shoppat :) Ha en fin midsommarhelg nu gumman, kram!

Ps: och kul o veta vad du heter nu, hihi :)