onsdag, juni 03, 2009

Onsdagsutflykt med dagis
















Idag har jag varit ledig från jobbet och varit med F och hennes avdelning på utflykt till




Först tog vi bussen en ganska lång bit och när vi kom dit så började vi med att "fika", vilket barnen tjatat om sedan vi gått på bussen i princip.

















Efter maten var det dags för "fjälliv", djungel med apor och andra spännande djur och sist men inte minst lek.


























En glad men trött F på vägen hem i bussen.






















Är själv ganska trött efter dagens lilla färd men nej nej, det är mycket att göra och lite tid kvar innan jag åker så det är tid att börja förbereda inför kommande resorna.

Med lite räkor i magen skall det väl gå en stund iallafall innan jag signar ner i skön säng.

Ha en härlig kväll och glöm inte att vara med och tävla om bland annat en Shakti spikmatta i min och Bioforms tävling i tidigare inlägg.

KRAM PÅ ER ALLA/

2 kommentarer:

Helena sa...

Det är mitt favvotypsnitt för tillfället, det heter Susie's Hand men tyvärr finns inte Å, Ä och Ö med så dom får jag tillverka själv när de behövs.

Carma sa...

Åh vad spännande den tävlingen måste kolla närmare på i helgen!!! Vill ju ha en spikmatta...
Hur lyckas man få ett samarbete med ett företag så där?
Vad händer i helgen då?
Ha en skön kväll!
Kramar om