måndag, juni 22, 2009

The Monday list

Jag har blivit inspirerad och utmanad utav Jennyn att skriva en liten måndagslista så håll tillgodo.

I dag, måndag är jag glad för att.....

+ vi äntligen har blivit av med vårat topplån, vi har kämpat i ett år för att "få bort det" och det har varit ett ganska tufft år men nu är det klart = (massa) Mer pengar i fickan varje månad.
En klapp på axeln till oss själva.

+ det har varit helt underbart väder och att jag därmed börjar få lite sommarkänsla.

+ jag dagligen är omringad av fantastiska människor som ger mig så mycket. Mina barn, min familj och vänner. Tack för det!

+ för att jag har min vespa, det är en fröjd att köra med den till jobbet varje dag.

Alla som läser min blogg får gärna göra en egen Måndagslista, det är så kul att läsa tycker jag.
Lämna en kommentar så att jag vet om ni också gjort en.

KRAMAR

7 kommentarer:

maria sa...

Tack!
En vespa låter bra att ha :)
kram maria

Ingrid sa...

Jag ser fram emot den dagen jag också kan skriva nummer 1 på din lista.. :)
Hoppas att din vecka fortsätter lika positivt!
Kram!

Malin-Hockeyfruga sa...

hihi ja en glass om dagen är bra för magen ;P haha! åh men vilken bra lista..så borde man ju verkligen göra oftare! listor är klart underskattade!!

Jenny sa...

Hej goa rara vännen,

har egentligen inte tid men måste bara hoppa in o säga att jag blir så glad av dina kommentarer och din måndagslista :)

Stort grattis till kämpandet att bli av med topplånet :) Super bra jobbat!! Kul med pengar över till lite annat!

Skoj att ringen är klar, kommer bli jätte fin till mammablogg galan :) hihi

Ha en underbar dag, nu måste jag rusa upp till bygget, kramisaqr

ps: jag har ofta problem med att kommentera här, skriver ett långt inlägg och sen försvinner det med ett error meddelande :(

kakan sa...

tack så mkt! men man tröttnar fort när man gjort den själv...

Vad ska ni hitta på idag då? kram

Em sa...

Tack! Det ar mitt lilla sommarparadis :)

Vilken inspirerande lista, ska nog satta mig & knapa ihop en sjalv senare. Maste vara SA skont att bli av med ert lan, duktigt gjort! :)

Pernilla Algede sa...

Åååå.... har du en vespa?! Jag är avundsjuk... Hur ser den ut? Va himlans fina bilder du tar förresten!

Kram från Guernsey, som faktiskt är ÄNNU finare än jersey..:-)