lördag, juni 20, 2009

Jag har fått min första award!











Tack Jenny för den, det värmde!

Jag tänker ta tillfället i akt att vidareutdela denna award till 6 av mina favoritbloggare.(Vet att man bara får välja 5 men det var omöjligt ;o)
Precis som många av er andra så följer jag en hel del bloggar för tillfället så det är svårt, men här kommer mina favvisar just nu och även en kort motivering till varför.

Utan inbördes rankning:

Fröken Nilssons liv
Mia har en fantastisk författarförmåga och skriver om sitt liv på ett så bra sätt att jag skulle kunna läsa en bok skriven av henne.

Fantastiska mamman
Frida är en riktig poet och verkar ha ett stort hjärta, med sin poetiska stil beskriver sitt liv på ett annorlunda och vackert sätt.

Wojtan
He he, jag kan sitta och gapskratta högt (för mig själv) när jag läser hennes blogg, hon får alltid till det och har en humor som jag gillar.

Jennyn
Det är så kul att läsa hennes fina blogg och spännande med husbygget.
Vi har blivit "bloggvänner" (kan man säga så?).

Amanda
Har en fin blogg och lämnar ofta små söta kommentarer hos mig. :o)
Sen är hon en riktig turgumma också.

Hollie Cow
Denna charmiga tjej lever ett liv som får mig att "tappa andan". Hon lämnar ett kanonjobb här i Sverige för att följa sitt hjärta och flytta till sin kärlek utomlands, hon skriver bra och det är en ren fröjd att följa hennes äventyr ute i vida världen.

Kramar till er och till er andra söta bloggisar därute!

4 kommentarer:

Amanda sa...

Tusen tack gulliga du! ♥

Fröken Nilsson sa...

Åh vad gullig du är... Jag blir alldeles rörd!!
Vad fina dina midsommarbarn var! Jättegoa!
Kram

Wojtan sa...

TUSEN TACK kära du!
Jag blir så GLAD av dina ord. Att få någon annan att skratta känns riktigt bra!

Kram Wojtan

Pernilla Algede sa...

Hej fina du! Va roligt att du gillar att läsa det jag skriver. Och, tusen tack för dina underbara ord. Jag blir rörd och otroligt glad och uppmuntrad att fortsätta! Du har en mycket trevlig blogg själv med jättefina bilder och ännu finare barn... jag kikar gärna in hos dig fortsättningsvis. Stor Kram till dig Mrs H