måndag, juni 01, 2009








TÄVLINGSDAGS!

Ja då var det dags för ytterligare en tävling här hos mig. Denna gången i samarbete med BioFORM.

Man kan vinna ett jättefint pris så jag tycker absolut att ni skall vara med och tävla.

Tävlingen avslutas den 21 juni och för att vara med skall ni göra följande:

1. Gå in på BioFORMs hemsida http://www.bioform.se och välj ut vilket av följande du skulle vilja ha om du vann. (Du hittar mer info under Produktpaket respektive Spikmatta).

a) Viktpaket (värde 999:- kr)
b) Energipaket (värde 999:- kr)
c) Shakti spikmatta (värde 680:-kr)

2. Svara på följande fråga:
Var tillverkas produkterna från Bioform?

3. Lämna en kommentar nedan med svaren på fråga 1 och 2 samt varför just ni skall vinna. Glöm inte lämna namn och har ni en blogg skall ni även nämna tävlingen där.

Lycka till önskar

och

59 kommentarer:

Wojtan sa...

ÄNTLIGEN en tävling som passar mig perfekt!
Bioforms produkter tillverkas i Sörreisa i Nord norge.
Jag BEHÖVER vekligen en spikmatta just nu. Trött, sliten mamma som gjort av med alla sina pengar på olja, slippapper och penslar.
Skit i slumpgeneratorer i denna tävling, då vinner jag aldrig. Tänk med hjärtat och jag lovar att ditt hjärta viskar: Wojtan, Wojtan,Wojtan :)
Kram från mig

Anneli sa...

1. Jag vill gärna vinna en Shakti spikmatta
2. Produkterna tillverkas i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge

Jag har länge önskat mig en spikmatta eftersom de ska vara så bra mot stress, mm. Kul att hitta en tävling där man kan vinna en matta.

Välkommen att titta in på min blogg - jag gör reklam för din tävling.

Duracellmamman sa...

Vilken suverän tävling!! Är dessvärre aldrig med i några, men kan varmt rekommendera Bioform!! Köpte senast idag en 1-dagars kur!

Kramis!

LindaH sa...

ååååh! skulle vilja vinna spikmattan. har trånat efter dem länge!! skulle behöva en för att få en avslappnande stund på kvällen. har tidigare gått in i väggen och ehöver verkligen stressa ner.

svaret på frågan är: Produkterna produceras i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge.

mail: lind.hallstensson@hotmail.com

Maria sa...

Självklart vill jag vara med in din tävling :)

1. Jag skulle vilja vinna en spikmatta.

2. Produkterna tillverkas i Sörreisa i Troms Fylke i Nord-Norge.

3. Som snart arbetslös, ätstörningsdrabbad tjej skulle jag behöva en spikmatta för att kunna slappna av och för en liten stund få slippa alla dumma tankar och känslor.

mia.holm@gmail.com

Tina sa...

Så kan det gå när man "bloggsurfar". Jag halkade in på din blogg efter att ha halkat in på andra bloggar och så har du en tävling där man kan vinna en SPIKMATTA som är min absolut högsta önskan just nu!
1) Spikmatta
2) Bioforms produkter produceras i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge.
3) Jag vill vinna för att jag har problem med ryggaxlar och nacke efter en bilolycka för många år sedan. Jag har provat akupunktur som hjälpe mig bra. Med en spikmatta kan jag hjälpa mig själv hemma!

Erika sa...

Bioforms produkter tillverkas i Sörreisa i Nord norge
jag vill vinna en spikmatta

Erika sa...

Bioforms produkter tillverkas i Sörreisa i Nord norge
jag vill vinna en spikmatta

Anonym sa...

Produkterna produceras i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge.

Vill verkligen vinna en spikmatta, en orange skulle passa mej sååå bra.Lider av svår värk,artros och artrit och är övertygad att denna skulle lidra min smärta.

Anonym sa...

produkterna produceras i Troms Fylke i Nord Norge. jag skulle vilja vinna och testa en spikmatta. Jag skulle med glädje låna ut den till vänner och släktingar med värk och övrigt, för att de ska testa om den funkar, och sedan isåfall kunna köpa en egen.
/martina_holst@hotmail.com

Lina Eriksson sa...

1. a) Viktpaket (värde 999:- kr)
2. Troms Fylke - som ligger i Nord-Norge.
3. Jag har precis gått in för att utesluta alla konstgjorda och icke-hälsosamma livsmedel ur kosten. Nu har jag dock börjat bli lite vilsen och behöver få motivationen att stiga, innan min vikt börjar göra det.

Ester sa...

1. Jag vill vinna en spikmatta.
2. De görs i Sörreisa, Troms Fylke, NordNorge.
3. Jobbar inom vården, slit och släng.
En spikmatta vore världens refräng.
Tänk om det var jag som vann.
En dröm skulle bli sann.

Martina sa...

Hej Hej!
Jag vill ju självklart vara med och tävla:) Hmmm har lite svårt att bestämma mig om jag vill ha spikmatta eller enegipaket (skulle behöva båda;)) Men det får bli energipaketet!
Produkterna produceras i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge!
Som nybliven tvåbarnsmor behöver jag all energi jag kan få för att vara på topp och vara en bra mamma till mina små gullungar/vildar!

Kram Kram
Martina
petterssonmartina@hotmail.com

KatarinaLW sa...

Självklart vill jag vara med och tävla!
1.Shakti spikmatta
2.Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge
3. Min arbetskamrat har snart tröttnat på att låna ut sin när jag har problem med ryggen!

Anna sa...

1. Jag vill gärna vinna en Shakti spikmatta!
2. Produkterna tillverkas i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge

Spikar som förhoppningsvis skänker mig lugn & ro min kropp behöver

Kram

anna@cisports.se

Ellis sa...

Jag skulle vilja vinna en spikmatta, det skulle nog underlätta för min rygg som ställer till med besvär då och då + den gröna ska vara bra mot allergier och det kan jag definitvt behöva hjälp mot! =)
Produkterna tillverkas i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge.
Kramar, Elenor

Anna sa...

Hej!
Jag skulle vilja vara med och tävla. :)

1. Shakti spikmatta
2. Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge.
3. För att jag skulle vilja ge bort en sådan till min mamma, som ibland har väldigt ont. Kanske skulle en sådan förebygga?

Jag skriver med tävlingen på min blogg.

evamar - tävlingsblogg sa...

1) Jag vill hemskt gärna vinna en Shakti spikmatta,

2) Produkterna produceras i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge, alltså norr om polcirkeln.

3) Jag har ett stressigt jobb och är just nu trött och urlakad. Kanske en spikmatta vore det jag behöver för att få mer energi?

PS. Har länkat i tävlinsgbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/june/val-bland-tre-21-juni.html

Anonym sa...

1. Energipaket
2. Produkterna tillverkas i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge
3 Har varit trött och hängig ett tag. Har även tappat en del hår. En energikick skulle säkert vara bra.

Anna sa...

Har hört så mycket gott om spikmattor och provade själv för första gången häromdagen! Underbar känsla. Skulle verkligen behöva stressa av efter 5års studier och nybliven egen företagare. Det hade varit en perfekt examenspresent. Produkterna tillverkas i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge.

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är med och tävlar, jag skulle vilja vinna en spikmatta till min pappa som fyller år den 7 juni. Han är snickare och har problem med ryggen och jag tror att han skulle uppskatta en spikmatta.

Jag har tipsat om tävlingen här

http://molnboanna.blogg.se/2009/june/energiviktpaket-och-spikmatta.html

Svar på fråga 2 är att produkterna tillverkas i Sörreisa i Troms fylke i Norge.

info@annakarlsson.se

Tillsammans-bloggen sa...

Hej,

Jag vill vinna viktpaketet.
Produkterna tillverkas i Sörreisa i Troms Fylke i Nordnorge.

Anledningen till mitt vinstval är att jag är tjock, lat och vill bli smal och pigg. :)

(min blogg är låst men jag tipsar mina inbjudna läsare)
/ ellerej@gmail.com (Maria)

Marlene sa...

Produkterna produceras i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge

Jag hade velat vinna en spikmatta

Jag har länkat i min blogg http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/06/04/21-juni/

Pulver sa...

1. En spikmatta skulle uppskattas
2. Deras produkter tillverkas i NOrd-Norge närmare bestämt i sörreisa i troms fylke.
3. Det skulle bli perfekt till min sambo så hon kan slappna av och stressa av

Så nu har jag lagt in ett inlägg på bloggen också

whakmaria sa...

produkterna tillverkas i sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge, om jag vann skulle jag hemskt gärna vilja ha en spikmatta, är snart färdigutbildad sjuksköterska och är mycket nyfiken på alternativ behandling. Skulle vilja testa och se vilka goda resultat en spikmatta kan ge.


Länkar i min blogg: mamatilltva.blogg,se

Carola L sa...

Jag vill vara med och tävla och har tipsat om tävlingen i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla

1: C: Jag skulle vilja vinna en spikmatta och ett viktpaket *s*
2: Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge

Jag skulle behöva tappa en del i vikt och det går trögt, samtidigt som jag lider av kronisk värk så en spikmatta vore ju inte heller fel!

Värken gör ju att jag inte kan motionera lika mycket som jag borde (jag får mer ont då) vilket inte hjälper när jag vill tappa vikt + att vikt gör att jag får mer ont!

Belebrian sa...

1. Jag skulle vilja vinna en spikmatta
2. Bioforms produkter tillverkas i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge.

Jag skulle verkligen behöva ha en spikmatta men har inte haft råd att köpa en själv eftersom jag är studerande och lever till största del på CSN-bidrag. Jag är kroniskt deprimerad, har stora insomningsproblem som inga andra läkemedel har lyckats hjälpa mot och har precis fått reda på att jag har magkatarr på grund av stress. Enligt vad jag läst om spikmattor skulle de kunna hjälpa mot alla min krämpor och det skulle verkligen göra stor skillnad i mitt liv.

Liz sa...

De produceras i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge.
OM jag vann så skulle det defenitivt bli viktpaketet jag valde.
I augusti-07 så slutade jag att röka efter 29 års blossande.
Jag gck så snabbt upp i vikt att jag inte själv hann med.
Ett tag så funderade jag på att börja röka igen :(
Jag skulle behöva lite motivation, men hur jag än letat så har jag inte hittat den.
Förrän nu.
En sån här vinst är motivation X2, kanske till och med 3.

En länk har du naturligtvis på
"min lite annorlunda" tävlingsblogg:
http://chiclady.blogg.se/2009/june/-mrs-h-har-tavling-i-sammarbete-med-bioform.html

Kram från Liz i Malmberget :)

Mirre sa...

1. Jag skulle verkligen vilja vinna ett energipaket.
2.Produkterna tillverkasSörreisa i Troms Fylke i Nord Norge


Har en underbar man och tre härliga barn och de förtjänar verkligen en mamma och fru som är pigg och alert..Tänk vilken sommar vi skulle få med detta paket...


Det blir väl pluspoäng om man länkar i två bloggar..

Anonym sa...

1. Spikmattan
2. Sörreisa, Troms Fylke i NordNorge

Jag skulle bli superglad om jag kunde överraska storesyrran med en Shakti Spikmatta! Hon som alltid funnits där för mig den senaste tiden då jag haft det jobbigt förtjänar den så. För övrigt jobbar och sliter hon som polis och skulle behöva spikmattan för att stressa av lite efter jobbet!

Farzaneh Akbari

faj__19@hotmail.com

Clea sa...

1 Shakti spikmatta (värde 680:-kr)

2 bioforms produkter tillverkas i Sörreisa i Troms Fylke i nord Norge

jag skulle vilja vinna eftersom jag har många av de problemen en spikmatta hjälper till med!
jag har velat ha en spikmatta ända sedan jag var liten, men nu när det blivit så stort vill jag verkligen verkligen ha en! jag är supersugen! jag har väldiga probblem med rygg och nacke. sitte mycket framför datorn i dålig ställning så nacken gör ont varje dag. ryggen har jag alltid haft problem med, den har jag ärvt från mormor och mamma. min depression och sress kommer i vågor och jag tror att en spikmatta skulle kunna hjälpa mig att balansera dem. det verkar jätteskönt och spännande med en spikmatta, så jag vill verkligen ha en! :)
jag längtar efter att få känna mattans positiva effekter!

jag har länkat till tävlingen här:
http://cleaclea.blogg.se/2009/june/21-juni-viktpaket-energipaket-spikmatta.html

ca_milla sa...

1. c- en spikmatta!
2. sörreisa, troms fylke i nordnorge
3. Jag är mamma på heltid till 2 st barn under 3 år, jag har en whiplashskada som behandlas av sjukgymnast varje vecka. Att slippa ta mig tid och ork att åka till en sjukgymnast och istället kunna hela mig själv lite hemma skulle vara guld värt!

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla :)
Har länkat på min blogg: http://hansmunmotminhud.blogg.se/2009/june/tavla-tavla-tavla.html

Svar på frågan: produkterna är från BioFORM AS som är en av Norges största hälsokostproducenter

Om jag hade turen och vann så skulle jag vilja ha energipaketet för jag har väldigt dålig energi nu för tiden på grund av lågt immunförsvar och på grund av detta blir jag konstant sjuk och hängig. Behöver något som gör så att jag piggnar till lite!

Kram Johanna
tuggummitatuering@hotmail.com

Anonym sa...

1. Shakti spikmatta
2. Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge
3. Jag hade tänkt att använda mattan i avslappningssyfte för att varva ner efter stressiga dagar.
Jag tror inte mattan uträttar några underverk, men som ett komplement till lugn musik och meditation skulle den kunna vara bra ha.

Med vänlig hälsning
Alexander Diamant Jakobsson
diamantalex@hotmail.com

Anonym sa...

1Energipaket
2.Produkterna produceras i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge.
3.För när orken börjar tryta
då vill jag byta;
Tvätt mot peeling
Städning mot healing
Och matlagning mot en skönare feeling!!

annica@flinkens.com

Kia sa...

Såg din Blogg första gången nu. Vilken härlig sida! Jag blev så glad och ska fr o m nu följa den .
MVH
Kia

Ps...Jag har en liten sida med Second Hand & Nytt , märkeskläder mm. Titta gärna in.
http://markesklader.bloggagratis.se/

Cecilia sa...

1. Spikmatta (aj :o)
2. Produkterna från BioForm tillverkas i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge.

3. Jag är så förbaskat stel i rygg och nacke av ett stressigt och fysiskt krävande jobb. Skulle behöva styrketräna men hittar aldrig tiden :o( Men en spikmatta skulle nog kunna få mina livsandar att slå volter av lycka :o) Tack för en intressant blogg!

Erika sa...

1. Jag skulle välja ett Viktpaket!
2. Produkterna produceras i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge.
3. Jag vill gärna få chansen att vinna ett viktpaket därfö jag vill få kontroll över min vikt. Vikten har länge varit ett av mina problem.

Emilia sa...

1.Jag vill jättegärna vinna vktpaket.

2.Bioforms produkter produceras i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge.

3. För några år sen så dog min underbara mor av en obotlig sjukdom, hon var den bästa mamma man kunde ha som alltid bjöd på sig själv.
Hennes död gjorde mig otroligt ledsen och jag tog ut all sorg på mat så jag började frossa i mig mat och åt allt vad jag kunde se.
Jag vart beroende och kunde inte sluta äta även fast jag försökte.
Jag gick upp 14 kilo av all mat jag stoppade i mig och nu gör jag precis ALLT för att gå ner i vikt.
Jag skulle hemskt gärna vilja vinna detta viktpaket och hoppas på att gå ner lite i vikt av den för just nu känns allt hopp om att gå ner i vikt ute tills jag såg detta då det tändes ett litet hopp!

Hoppas att jag vinner!
Tyvärr har jag ingen blogg men om jag vinner så kontakta mig på email.

love_neleh@hotmail.com

Superfin blogg måste jag också säga!

Kram Emilia.

UllaJohanna sa...

Åh, vilka fina priser!!!
1:En spikmatta har jag försökt övertala mina barn att investera i, men ingen vill lyda :-)!
2: Produkterna tillverkas i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge
3: Har fibromyalgi sen tjugofyra år med ständig värk. Har hört att spikmatta kan vara till stor nytta när man har ont för jämnan ...

Länkar från min blogg och hoppas på TUR!!!
/J

Anonym sa...

1. jag väljer viktpaketet
2. i Norge
3. Jag har 5 kilo som är omöjliga efter två graviditeter, behöver nog en hjälp på vägen.

svartakatten@live.se

Frida sa...

1. En spikmatta, en 16 åring som redan har börjat få ont i ryggen (jäkla serveringsjobb!) är nog en bra motivering... :)

2. Produkterna tillverkas i Sörreisa i Norge.

lilla_festis@hotmail.com

Nanna sa...

1.Jag vill vinna b) Energipaket.
2.Sörreisa i Norge
Efter den här helgen med en dotter som slutat nian, och en som tagit studenten, med allt vad det innebär, skulle jag verkligen behöva fylla på energiförrådet!

Victoria Svensson sa...

1. Jag skulle vilja vinna Energipaketet.

2. Produkterna produceras i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge.

3. Jag vill vinna denna tävling då jag just nu mår skit rent ut sagt. Jag är diagnostiserad med Fibromyalgi och Kroniskt trötthetssyndrom. Jag är trött och har ont mer eller mindre hela tiden och känner att jag behöver en ändring och något positivt som händer i min vardag. Om jag skulle vinna denna tävling så kanske produkterna skulle hjälpa mig lite me min smärta och trötthet och bara en liten förändring blir en stor förändring på mitt liv!

vicky(at)birdnet.se

NiiniOchBuss sa...

1. Om vi vinner skulle vi vilja ha spikmattan.

2. "Produkterna produceras i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge."

3. Vi vill vinna spikmattan eftersom sambon har kontorsjobb och då även ofta sjuka axlar och rygg. Även jag är i behov av den eftersom jag varvar mina heltidsstudier till sjukskötare med jobb så mycket som jag bara orkar, inte konstigt att man ofta känner sig trött och spänd..

Ha en trevlig midsommar!

Mvh. Nina & Jonas

Anonym sa...

1. c, spikmattan helt klart.
2. I Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge produceras de.

3. Jag har länge velat köpa mig en spikmatta för att lindra min onda rygg och hjälpa mig med all spänning efter stressen som småbarnsförälder. (att bära bebis hela dagarna märks på kvällen!) Men har inte råd... Skulle vara jättekul att vinna en!

bloggar på http://wilanand.wordpress.com
din tävling är nämnd och länkad på http://wilanand.wordpress.com/2009/06/18/shakti-tavling

Tack för chansen! //Annika

Michaela sa...

1 Jag vill vinna energipaketet.
2 Sörreisa i Norge
3 Behöver verkligen energipåfyllning efter en väldigt jobbig sista termin i skolan!
Länk:
http://mumandme.blogg.se/2009/june/spikmatta-mm-avslutas-216.html

Anonym sa...

Hej!
Vill gärna vinna en spikmatta. Produkten tillverkas i Sörreisa i Troms fylke(län) i Norge.
Att på denna spikmatta få ligga , skulle få alla mina endorfiner pigga.
Rygg o nacke skulle efter mycket värk helt plötsligt utan protest göra mina dagar till en stor fest.

Anonym sa...

Hej!
Min mailadress till senaste inlägget om spikmattor, endorfiner o fest är mariaz@telia.com men hus 17 skulle jag få dit det?

jessie sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag vilja vinna en spikmatta, för att jag skulle verkligen behöva något som kan hjälpa mig att slappna av. Jag är ofta trött och stel i kroppen efter jobbet och en spikmatta skulle nog vara precis det som jag behöver. Skulle bli så glad ifall jag vann! =)

Svaret på frågan är: Produkterna tillverkas i Sörreisa i Troms Fylke i Nord-Norge.

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/june/vinn-ett-viktpaket-energipaket-eller-en-spik.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!

Anonym sa...

Hej!
Vill vinna en spikmatta till gubben:-)
Spikmattan tillverkas Sörreisa i Troms fylke i Norge.
Motivering:
En gammal halt och lytt höna, vill sin trogna tupp belöna. Jag är för trött för att honom egga och ej heller några påskägg lägga. Hans kam har mist sin röda glans, men vad skulle jag göra om han ej fanns. Han tar hand om allt i hönsgården, ger mig godaste maten och bästa vården. Utan denna färgstarka tupp hade inte våra kycklingar växt upp. Så låt honom få en spikmatta till födelsedan utan att betala. Då kommer hönan börja skrocka och tuppen gala.


kkmman@hotmail.com

Unknown sa...

1. Spikmattan :)
2. Produkterna tillverkas i Sörreisa i Troms Fylke i Nord-Norge.

Motivering:
Stressad mamma som ständigt snavar på lego, längtar efter harmoni och att bara få vara ego.
Ingen lyckligare än jag blir, om jag får varva ner som hobbyfakir!

emmafortuna@gmail.com

Ingrid (tyvärr utan blogg) sa...

1. b) Energipaket (värde 999:- kr)

2. Produkterna tillverkas i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge.

3. Min underbare man, som vill så mycket, har en kronisk whiplashskada och arbetar som murare. För knappt två år sedan flyttade vi in i vårt nybyggda hus och sedan dess har vi målat, lagt kakel, satt in kök, möblerat... Allt detta samt vardagslivet med småbarn samt finanskrisen som gör att vi har 5000kr mindre att leva för varje månad, har gjort att han blivit helt slutkörd. Vi har försökt kurera honom med vetepåse, mediciner och min massage. Trots detta känner han numera konstant smärta i rygg och nacke. Han är bara 32 år och skulle totalvägra sjukskrivning om så läkaren beodrade honom. Jag hoppas vinna det stora fina Energipaket för att jag tror att den rejäla kuren ska kunna få honom på fötterna igen. Om det hjälper så ber jag på mina bara knän.. :)

Fröken Nilsson sa...

Bättre sent än aldrig... Jag vill ju självklart vara med och tävla om en spikmatta!!! Produkterna tillverkas i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge.

Varför ska jag vinna??? Det enda jag någonsin vinner är på chokladhjulen på Liseberg och då har jag spelat bort flera hundra kronor för att vinna en ynka centerrulle... Så det hade ju varit jättekul att få vinna något för en gång skull... =)Dessutom har jag hört att Bioforms spikmatta ska vara jättebra och får en att må bra och känna sig avspänd... Det skulle jag verkligen behöva efter mina senaste veckor!!
Pöss och Kram

Anonym sa...

Hej!
1.spikmattan
2.Sörreisa i Troms fylke i Nord Norge

3.Det räcker ej med att gamla hönan är halt och lytt,
nu har den tappre tuppen blivit som förbytt,
han som så bra har mått,
nog förslitit sig och fått ryggskott,
och "kärleksmums" hjälper ej denna gång,
för han behöver lägga sig raklång, förhoppningsvis på spikmattan på en bräda,
så han snart igen kan tvätta och städa,
för vår hönsgård behöver arbetsför bemanning,
annars blir det pannkaka av allt ( eller äggstanning).

Mvh hönan Sylvia
ilpost@passagen.se

suss sa...

Jag skulle jättegärna vilja vinna spikmattan.

Produkterna tillverkas i Sörreisa i Troms Fylke i Nord Norge

Det vore en bra avslappning för min rygg efter en hel dags stillasittande på kontoret. Gubben min, har en ofta värkande rygg, och skulle behöva lite avslappning han med.
Hoppas på tur!!! = )

Anonym sa...

Anonym Arja:
1. Önskar av hela mitt hjärta en Shakti röd eller grön spikmatta.
2. Produkterna tillverkas och kommer ifrån nord-Norge Sörreisa,i Troms fylke, norr om polcirkeln.
3. Jag skulle vilja förbättra min cirkulation från topp till tå. Kanske hjälper det till min sömnighet. Undrar ibland, om jag fått en släng av narkolepsi? Kan somna om 5 ggr på morgonen vid TV. Har också ledförslitningar och inflammation.Lågt blodtryck och yrsel. Balansproblem. Prövat halva livet med alternativ medicin, propagerar för det! Min man får gärna låna mattan efter golfrundan. Han har haft prostatacancer och stroke. (propp i hjärnan) Vi har båda liten pension, önskar oss att få prova mattan. Den kommer garanterad till flitig användning.

Hälsningar: Arja Karlsson
arjakarlsson@hotmail.com

Suzan sa...

Får jag vara lite fräck o tipsa om att man faktiskt kan vinna en shaktimatta på min blogg just nu??

Suzan sa...

(det kanske var lite väl fräckt att bara skriva så, men jag tänkte på dom som inte vann denna tävling =)