torsdag, juni 18, 2009

Eländiga familjen

Ja det är ett ganska passande ord för oss idag.
Det började i natt med att V kom till oss för han hade ont i sitt öra men efter lite alvedon lyckades han somna om efter ett tag. Vi har fått tid hos doktorn iallafall så nu skall vi se om det är en inflammation eller vatten som ligger och trycker.

Själv vaknade jag med huvudvärk, har sträckt mig i nacken, ont i knät och i ryggen.
Någon som har hört talas om ålderskrämpor vid 30 ?! ;o)

Sambon har också ont i huvudet och skall dessutom på begravning.

Den enda som verkar tillsfred för tillfället är Pluttis (kaninen) som springer fram och tillbaka i regnet i trädgården och verkar njuta.

Hoppas att det blir kortvarigt, imorgon vill man ju vara på topp.
Solen SKA skina på Midsommar eller hur!

KRAM på er/

4 kommentarer:

Jenny sa...

Hej vännen, stackars er, hoppas ni kryar på er snabbt, kropparna blev chockade av att komma tillbaka till kylan igen ;)

Jag har en liten fråga... hihi... jag vet ju inte ens vad du heter....! Kommer ju aldrig känna igen varandra på galan o vet jag inte ens vad du heter så blir de ju ännu svårare ;)

hihi

Du har fått en award av mig, glad för att du har en sån underbar blogg vännen

Kraam!

Popprinsessan sa...

Tittar tillbaka :-)

Usch, hoppas att ni mår bättre och att alla krämpor är som bortblåsta imorgon så att ni kan njuta ordentligt av midsommar.

Btw, låter hemsk otrevligt att ha varit på Cypern... ;-) Jag lär ju få ha färgade strumpbyxor under galaklänningen för att inte blända alla andra....

Frida sa...

Här är livet lite eländigt oxå, känner mig inte på topp. Men men livet är så här ibland, längtar såååå efter solen & värmen.
Hoppas att ni snart mår bättre igen gumman.
Kramar<3

Mamma russin sa...

hej hopp:)

Välkommen tillbaka till regninga landet!! :) vilken underbar resa ni haft.. :)
själv har jag bytt blogg och börjat jobba.. Så jag har nästan ingen tid att läsa bloggar längre.. Men jobbet är bara för en månad, sedan blir jag mamma ledig igen..:)
önskar duig en trevlig midsommar gumman..KRAM