söndag, juni 28, 2009

En ny vecka väntar

Vilken vecka det har varit. Helgen har varit så härlig så semesterkänslan har infunnit sig...
...tyvärr en vecka för tidigt.
Hoppas bara att vädret håller i sig tills den riktiga semestern börjar. ;o)

Om en vecka är det dags för mammablogg galan.
Jag har fortfarande inte hittat "the dress" men skor är klara iallafall.

Hmmm ja i värsta fall får det bli naken med fina skor. Va tycker ni om det? Hehe nej skämt åsido jag börjar få lite panik. Får kolla lite i veckan.

På tisdag kommer "domen", då får jag reda på om jag har något jobb kvar eller ej.
Håll tummarna för mig!

KRAMAR/

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hej gumman,

Åh här har det varit så mycket så har inte hunnit titta in på flera dagar nu :(

Jag kommer hålla varenda tumme o tå på tisdag för dig! Nu väntar sängen ville bara hoppa in o säga hej innan de blev sängen för mig,

Kram Jenny

Maria sa...

Här har semester känslan också kommit, jobbar idag & i morgon sedan så....

Är det varsel på gång på jobbet eller?

Ha en bra måndag

Kram

Anonym sa...

Hej!
Håller tummarna för glatt besked imorgon och för att sommarvärmen håller i sig till din semester :). Själv försöker jag njuta så gott det går, trots arbetslöshet. Var i alla fall på intervju idag så det rör på sig.

När kommer du avgöra tävlingen där man kunde vinna spikmattan?! Vill Så gärna vinna hehe...

Kram Maria