torsdag, juni 04, 2009

Stress, stress och STRESS...

Idag har jag haft en minst sagt intensiv dag.
Den började med att jag hade en del att göra på jobbet som jag var tvungen att fixa klart innan jag åker på semester.

På lunchen var jag och hade mitt sista STEP pass för denna termin och efteråt iväg och handlade Sushi som sedan intogs med hast.

Efter det hade jag ett möte som jag mer eller mindre tvångsavslutade kvart i 4 för att hinna iväg till salongen där jag bokat tid för att vaxa ben och bikinilinjen inför utlandsresan.

Med släta ben skyndade jag mig hem för att packa väskad till min Köpenhamns weekend med tjejerna. Imorgon bär det av mot det rödvita grannlandet.

Förresten, jag är i stort behov av lite smarta packningstips inför resan till Cypern med familjen nästa vecka. Kommer hem först på söndag så det blir lite tight om tid.
Bombadera mig med tips, trix, förslag på saker man MÅSTE ha med sig och som kan vara bra.
Mottages tacksamt!

Får se om jag kan hitta någon dator att skriva på när jag är där, annars får ni vänta tills på söndag innan nästa inlägg.
Under tiden tycker jag att ni skall vara med i tävlingen nedan och ha chansen att vinna finfina priser. Blandannat en Shakti spikmatta.

Ha det så bra sålänge!

KRAMAR/

4 kommentarer:

Frida sa...

Hoppas att du haft det underbart gumman....
Varma kramar<3

Jenny sa...

Hej vännen, äntligen, äntligen har jag en helt egen kväll närjag kan pilla med datorn :D Var in här två kvällar i rad och fick felmed. när jag skulle skicka en kommentar till dig, hoppas det fungerar nu!

Hoppas allt är bra med er? Tomt med inlägg här från dig!! Massor med kramisar

Frida sa...

Hoppas att du mår bra, det var så länge sen som jag hörde av dig.
Kramar<3

Jenny sa...

Hej gumman, hoppas du har det bra, saknar dig! Kraam!