söndag, juni 21, 2009

Social Söndag
















Igår sov jag och barnen hos min mamma.
Barnen lekte sig trötta och somnade sedan gott nybadade och mätta medan jag och mamma frossade i goda ostar och film.


















I morse åkte jag och kidsen in till stan till lillasyster J och lilla E för att tillbringa en stund i Slottskogen så att barnen kunde leka lite. F var lycklig när hon fick gunga lilla kusin E.
V klättrade på allt som var möjligt.
När molnen tätnade och det såg lite mörkt ut valde vi att gå hem.


















Sen åkte vi allihop hem till oss där A väntade. Jag och syrran lämnade män och barn hemma och åkte och shoppade (i 30 min innan det stängde) och jag hittade två jättefina blusar/skjortor på Rean. Jag är nöjd!!

Vi handlade mat inför kvällens grillning och åkte sen hem för att fixa lite god mat.

När vi kom hem hade M och hennes barn A och E kommit och efter en stund kom även A och M. Så man kan säga att det blev fullt hus här på middag.
Det är så kul tycker jag när man kan träffas så många lite spontant sådär på en Söndag och vara lite social även då.

Hoppas att ni har haft en härlig söndag ni med!

Ni glömmer väl inte att det är sista dagen idag i tävlingen nedan med BIOFORM?!

Vinnaren kommer att presenteras i veckan!

KÄRLEK/

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vilken skojig lekpark det ser ut som.
Ja såna där spontanträffar är oftast de roligaste.
Så fina dina barn är här nedan i sina fina midsommarkläder.
Ha det fint.
Kramen

Karin (Albins mamma) sa...

Ja gud ja, det är väldigt lätt att det blir så. Jag är en sån som typ aldrig smörjer mig, förrän efter jag redan bränt mig :)
Ja det är underbart härligt att äntligen fått lite finväder.
Kram!