måndag, april 20, 2009

Vackra ord gör väggen vackrare...

Det har ju varit poppis ett tag nu med väggord och själv tycker jag att det kan vara väldigt vackert, framför allt om man får en speciell känsla när man läser den text som står.
Själv fastnade jag för längesedan för denna fina text som dagligen påminner om hur jag vill leva mitt liv...


















Denna text är faktiskt skriven och målad för hand på väggen i mammas kök för att få exakt önskad storlek. Texten är dock tagen från väggord som finns att köpa.
(Kortet är taget snett från sidan)

Visst är det fint! Har ni väggord hemma? Hur ser dem ut/text osv?

Nej nu är det dags att inta sängen om man skall orka gå upp imorgon ;o)

Sov sött mina vänner

1 kommentar:

Inspirera Mera sa...

Vad fint det blev! Imponerande att den är skriven för hand.

Svar: Tack! Vad roligt att du vill anta utmaningen. Kram Sandra