fredag, april 24, 2009

Liten har blivit stor...

Imorse så skulle jag och min dotter F, 4 (snart 5 år) slå in ett paket som hon skulle ha med sig till ett kalas under dagen hos en kompis, när jag letade efter ett kort att ha till sa min dotter kreativt;

-Men mamma, vi behöver inte ha ett kort jag kan skriva på paketet istället...

Jag blev så imponerad över hur fint hos skriver. Hon brukar sitta och "träna" i sin skrivbok men man tror inte att hon skriver "på riktigt", men minsann hon knäppte mamma på näsan rejält. Titta själva vad fint det blev...
















Idag har vi även varit och fixat ett nytt pass till V, vi åker ju till Cypern i början av sommarn. Åhh vad jag längtar dit. Har varit där 2 gånger innan och skall man bara sola och bada i en vecka och ha det lugnt och skönt?!
Då är Cypern perfekt!

Efter det hade F avslutnings uppvisning och medaljutdelning på gymnastiken idag.
Det var så kul att titta på henne, dem lär sig så mycket på kort tid när dom är så små. Hon studsade runt för det vilda, hängde i barr och gick på bom.
Som gammal gymnast blir jag väldigt glad över att hon tycker att det är kul ;o)

När vi hade trängts klart i Gymnastikhallen var det dags att åka upp till "landet" för att ha det lite skönt i solen innan den gick ner. Vi beställde lite thaimat och satt och njöt av den finna kvällen vid havet.

Ja, det har varit en härlig fredag!!

Imorgon vankas finbesök från Jönköping.

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Martina sa...

Jaha det va där du befann dig igår undrade just;)
Hoppas ni hade en härlig kväll!
Kram Kram