tisdag, april 21, 2009

Nu är det dags för TÄVLING!!!









Nu har jag tänkt att ha bloggens allra första tävling!!!

Priset är en alldeles egen designad ring från Rings and things...











Vinnaren får själv får designa sin ring och därmed välja vilken/vilka färger ringen skall ha, självklart går det bra om man hellre vill ha någon av dem kombinationer som redan finns idag.
Valet är vinnarens!

Tävlingsregler:
För att vara med i tävlingen lämnar du bara en kommentar här under, glöm inte att ange email adress eller blogg sida (om ni har en).
(Det kan ta stund innan ni kan se kommentaren)
Den som även tipsar om tävlingen alt. länkar mig på sin blogg har två lotter i dragningen ;o)
Sista tävlingsdag är 30 April, då utser jag en vinnare!
Lycka till!

"Ringarna görs av silikongummi så alla ringar är elastiska och passar på så sätt på många fingrar efter tycke och smak. Ringarna görs i två olika storlekar (M och S) som passar de flesta. Gummitråden gör också att allergiker också kan bära ringarna."

Här kommer lite inspiration...




























49 kommentarer:

Fröken Nilsson sa...

Hej!
Självklart vill jag vara med i din tävling... Har fått en sådan ring av M en gång. Jättefin, men tyvärr lite för liten.
Visst är bilden på A och D ljuvlig... Älskar den.
Kram

Peter sa...

Hello,

Jag vill också va med i tävlingen. Vill vinna en till min flickvän :-)

Har även länkat till din blogg från min.

Ha det fint!

Kram

MrsH sa...

Hej Fröken Nilsson!

Tack för ditt bidrag!

Kram!

MrsH sa...

Hello Peter!

Lycka till!

Kram!

Mailan sa...

vill definitivt vara med i din tävling, vill så gärna ha en sådan ring på mitt bröllop :-)

//Helena

http://maiilan.blogspot.com/

Mailan sa...

btw, länkar till dig i min blogg!!

rebecca sa...

jag vill vara med och vinna en till min mamma :D
honeylicious@live.se

Kajsa sa...

Oh! En ring! Jag älskar ringar! Låt mig vinna! Geeee mig! :D

TESS sa...

Jag skulle jättegärna vilja vara med! :D

t.wahlsten@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är jättegärna med och testar lyckan! Superfin ring!

Soffiz8210@hotmail.com
SoffiZ.blogg.se

Unknown sa...

oh, det här vill jag vara med på! underbara ringar!

Erika-mode-pyssel-m.m. sa...

jag är med och har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

Patrik sa...

jag vill gärna vara med och tävla :)

Anonym sa...

Jag vill såklart vara med i tävlingen, jättefina ringar!
petterssonmartina@hotmail.com
Kram Kram

Anonym sa...

Dette hadde vært kjempemorsomt å vinne!!!!! :)

Pania sa...

skulle vara perfekt till studentklänningen :D

Lotta sa...

Jag är gärna med och länkar hit från min blogg!

Frida sa...

Åh, jag vill verkligen vara med! verkligen jätte snygga.

fridacarlstrom@hotmail.com

Maria sa...

Åh, vilka underbara ringar Helena =). Jag är självklart med i din tävling som gammal jobbarkompis från Akzo =).
Hoppas att allt är bra så hörs vi snart,
massor med kramar från Maria Holm
mia.holm@gmail.com

evamar sa...

Jamen, vilka söta ringar. Klart jag vill vinna en rosa. :)

Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/april/ring-30-april.html

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar

Linda - Tävlingstipsarna sa...

klart jag vill vara med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/april/ring-1.html

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

karolina sa...

Jag är med och tävlar :).

mail: Kia_L2@hotmail.com

Mari sa...

Jag är med! Blev dökär i ringen längst upp till vänster!

Carola L sa...

Jag är med och tävlar!

Länk tillb tävlingen finns i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla

Amanda sa...

Jag vill vara med. Superfina ringar juh! ^^

Jag har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavling-valfri-ring.html

Cecilia - trasselsudden_@hotmail.com sa...

Oh vad fina! Jag är gärna med i utlottningen. De i naturliga nyanser är helt underbara.. :)

Jeanette sa...

I'm in!

/ Jeanette

Natalie sa...

Jag vill vara med! Så fina ringar!

Emma T sa...

Hej jag är med och har länkat här;
http://emmamargaretaa.blogg.se/tavlingar/2009/april/ring.html#comment

håller tummarna!

Unknown sa...

Vad fina ringar du gör! :)
Tar en lott och hoppas på tur...
(Har ingen blogg just nu, men har tipsat andra om din tävling.)

Anonym sa...

Hej!
Åh, med en sån vacker ring vill jag min hand smycka.
Nu hoppas jag bara du väljer mig, det vore lycka :)

/ Hanna, sunnyhanna@hotmail.com

Linda sa...

Jag är gärna med och tävlar, ringarna var jätte fina!!

http://lindatavlar.blogspot.com/2009/04/vinn-snygg-ring.html

Emma sa...

Åh så fina ringar! Skulle vara kul att äga en unik ring som inte massproduceras och som ses på var och varannan hand ;D

//Emma, Emmaa_90@yahoo.se

Annas tävlingsblogg sa...

Vilka superhäftiga ringar och bra att de passar de flesta. Jag är med och tävlar, jag har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/april/ring.html

info@annakarlsson.se

Katarina sa...

Jag är självklart med och tävlar!! :o)

hosio sa...

Gud vilka snygga ringar! :D
Kan juh inte låta bli att vara med :)

Har länkat: http://hosio.blogg.se/2009/april/tavlingring.html

Liams mamma sa...

Klart jag vill vara med :)

Fröken Eko sa...

Hej!

Jag vill också vara med och tävla :)
För en extra vinstchans så tipsar jag också om tävlingen på min blogg. Det är i form av en bildlänk, som finns i högra sidospalten, jag låter den ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

/F

cecilia sa...

Ringarna är underbara och vore grymt att vinna en sån här nu till våren! Piggar upp lite extra.

Cilli_colk@hotmail.com

illic.blogg.se

Frida sa...

Vilken rolig tävling, är gärna med :) länkar i min blogg också!

Alejandra sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar!

Har länkat till tävlingen i min blogg:

http://alejandraaa.blogg.se/2009/april/ring.html

Ringarna är verkligen underbart läckra måste jag säga! Jag älskar smycken, men tyvärr så har jag inte så många ringar i min smycke-kollektion. Så därför skulle det vara så kul om jag kunde vinna någon av dessa unika ringar, för dem är verkligen annorlunda jämfört med andra ''typiska'' ringar.

Kollade in hemsidan, och hittade en massa som jag tyckte om! Tänkte beställa hem några stycken men sedan såg jag priset, och tyvärr som student som inte har så mycket pengar och som prioriterar andra saker som är viktigare, så har man inte råd för att köpa allt man egentligen vill ha. Fast om jag skulle vinna en ring och om jag verkligen faller för den, så skulle jag nog ändå tänka mig att köpa några stycken i fortsättningen :)

Min mail: alejandra.guzman@live.se

Hoppas att turen är på min sida, ha det bra!

Lotta M sa...

Hej H!

Ringarna är jättefina! Jag är gärna med och tävlar :)

lotta.mattiasson@gmail.com

Boooli sa...

Hej, jag är gärna med!

Här är länken till tävlingen:

http://bolivianita.blogg.se/2009/april/ring.html

alltså 2 röster ;)

mail: bolivianita_89@live.se

Ha det bra!

Carolina sa...

I'm in ;) Så snygga ringar!

Har länkat till tävling :)

http://carooliinaaa.blogg.se/2009/april/lacker-ring.html

Hoppas man vinner :D här är min mail: carolinaaa_92@live.se

Ha en fortsatt trevlig dag!

Tove tovepalm@yahoo.se sa...

Vem vill inte vara med om att vinna en sådan här ring! Min goda väninna A var hos mig idag och jag har provat den i flera färger... Hur fin som helst. Inte nog med att den är snygg, den är bekväm och praktisk eftersom den är elastisk...En ring i svarta toner skulle sitta perfekt som smycke ihop med den lilla svarta....

Alejandraaa sa...

Oh, jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Jätte fina ringar ju, hittade flera stycken som jag skulle vilja ha!

Håller tummarna för mig nu då ;)

Ha det bra!

Alejandraaa sa...

oj glömde visst min mail

alexandraguzman_@hotmail.com

så nu är allting klart ;)

Carro sa...

Jag är med och tävlar :)

Jätte fina!

Hoppas, hoppas, hoppas..