söndag, april 19, 2009

Jakten på den perfekta vårskon

Jag har hittat dem...dem perfekta skorna!

Ibland så har jag en bild i huvudet av hur jag vill att ett par skor skall se ut.
Tyvärr är det ju bara så att dem finns sällan "på riktigt" och det slutar då med att jag köper något annat.
Eller så har jag sån tur att jag hittar dom och så visar det sig att det skulle spräcka månadens klädbudget med hästlängder om man skulle köpa dem och avstår då "den perfekta skon".

Iallafall denna gången hade jag målat upp en bild av en svart ballerina skor á la gladiatorsandaler med massor av remmar fast med stängd tå. Gissa vad jag blev glad när jag såg att de hade ett par exakt sådana skor på Din Sko och för bara 349:- kr dessutom...självklart slog jag till direkt.
Dem är inte bara snygga utan också mycket sköna.

Vad tycker ni? Visst är dem fina...



Inga kommentarer: