onsdag, april 29, 2009

Vackert väder ger sommarkänsla

Åhhh, idag har det varit helt underbart väder.

På lunchen promenerade jag iväg för att luncha med världens bästa M (+ bebis E) vid en restaurang som ligger på en brygga precis vid havet.
Att sitta där i kortarmat, äta god mat, umgås med sin bästa vän och titta ut över ett glittrande hav gav en riktig känsla av sommar och välbefinnande.

Kan säga att det var svårt att promenera tillbaka igen till jobbet efter lunchen, hade gärna suttit en stund till i solen.

Vem vill lämna en sån här plats?















Vi hann med lite shopping också, tittade in en sväng på Gina Tricot (en av mina favorit affärer) och köpte bland annat det här.






Nej, nu måste jag lägga ifrån mig min kära laptop för ikväll för nu skall det förberedas inför morgondagen.

Jag måste:

*Ta fram V:s fotbollskläder för imorgon är det dags att börja fotbollskarriären ;o)
*Packa min träningsväska
*Fixa musik inför mitt STEP pass, det skall köras så det ryker, det vill jag lova
*Förbereda inför tävlingsdragningen (på min ringtävling) som avslutas imorgon.
*Packa barnens skolväskor och lägga fram kläder.

Ha en fortsatt bra kväll!

Massa kramar/

1 kommentar:

Martina sa...

Ja, det blev en riktigt härlig lunch:)
Ser att du vald kort med omsorg, TACK;)
Kram Kram