torsdag, april 23, 2009

Idag har jag halkat på ett ruccolablad...

...hahah jo det är sant...men jag tar det från början.

Hela dagen började ganska hektiskt idag, först tog jag barnen till skola och dagis, sen var jag tvungen att skynda mig till jobbet för jag visste att jag hade några mail från mina kunder behövde besvaras.

När det var slut var jag på ett IT-möte som blev ganska hmmm...ja...komplext(?!) så det drog ut lite på tiden.
Efter mötet sprang jag nästan till bilen för att åka till mitt STEP pass som jag håller i.
Väl där körde jag på ganska hårt för att "pressa" mina tjejer lite ;o)och det innebar att jag själv blev ganska så trött.
Efter passet åkte jag och köpte en pastasallad som jag tog med tillbaka till skrivbordet för att äta där så jag kunde jobba samtidigt.

När jag äntligen satt mig ner och precis börjat glufsa i mig min goda pastasallad, (med räkor, ruccola, oliver och pamesan) ropade en kollega som har kontoret brevid mig så jag reste mig upp och gick dit, när jag kom tillbaka igen och skulle sätta mig ner på stolen halkade jag och slog halvt ihjäl mig, jag var helt chockad och lite omtumlad efter luftfärden men också nyfiken hur det kom sig, jag hade ju inga hala skor osv.
Jag tittar ner och hittar...ja...ETT RUCCOLABLAD hahahah.
Så vad lärde jag mig av det då? Att ta det lite lugnare kanske? Iallfall när det är matdags.

Vad har ni haft för er idag?

Kram

1 kommentar:

Fröken Nilsson sa...

Hahaha!!! Skadeglädje är den enda sanna glädjen... Hoppas du inte har för ont idag. =)
Kram