söndag, april 19, 2009

Insnöad på skor?

Ja nu blir det ytterligare ett inlägg om skor, men denna gången blir det om barnskor,(delvis).
Är ju bara tvungen att visa er dessa söta skor som jag köpte till min lilla docka "Pocahontas" för någon vecka sedan på Eurosko för 349 kr.
Hon blev förstås jätteglad...















Dessa fina stövlar, också från Eurosko skulle jag gärna ha på mig när jag går till dagis i regnet, ja ni hörde rätt...jag promenerar dit...varje morgon. Som tur är ligger det ganska så nära och faktum är att jag tycker att det är ganska skönt eftersom man skall sitta mestadels stilla sen resten av dagen på kontoret.
Ja det är ett rent nöje att promenera lite...framför allt om jag får ha såhär fina stövlar att gå i ;o)

Vilken färg tycker ni är snyggast?












Kram på er

Inga kommentarer: