tisdag, april 21, 2009

Gårdagens uppdrag

Gårdagens lunch uppdrag var att hitta en fin skjorta som man kan ha på jobbet och efter lite inspiration av min kära kollega L så köpte jag den här...














Vi har ingen speciell klädkod på jobbet vad jag vet men jag hörde det ryktas någon gång om att det är "Business Casual" som gäller och med tanke på hur de flesta är klädda så tror jag att det stämmer ganska så bra iallafall.
Mitt egna klädmotto på jobbet är "Välklätt men inte överklätt", och självklart bekvämt.

Efter jobbet var jag en sväng på IKEA för att få lite inspiration till fler fiffiga lösningar till hallen.
Hallen är ett av mina projekt just nu och vi har kommit en bit på väg, vi har målat den gamla furutrappan vit, målat väggarna nästan helt vita (med en stänk grått i) och köpt en vit garderob för lite förvaring.
Häromdagen införskaffades också den här skobänken som även den skall målas vit.
Det kan bli många skor i hallen så det skall bli skönt att få in dem i denna fina bänk.














Denna heter Leksvik och säljs på IKEA för 595:- kr.

Ha det bra idag, kramar

Inga kommentarer: