lördag, augusti 01, 2009

Svar på dagens gåta!

Jo ni, man...

* klipper först heeeela gräsmattan, tid ca 2 timmar.
* följer 1 styck barn till kalas, tid ca 15 min
* städar altanen, tid ca 2 timmar
* hämtar 1 styck barn från kalas, tid ca 15 min
* går på promenad med vännen M och barn, tid ca 30 min
* försöker få tag på, lyfta upp och sätta ner kanin i bur, tid ca 20 min
* bär brädor och annat skräp från ett ställe till ett annat, tid ca 30 min
* rensar bort ogräs vid altanen (tråkigt), tid ca 10 min
* torkar av utemöblerna och gör lite fint på bordet, tid ca 10 min

Jag har iallafall tagit tillvara på det fina vädret och fått mycket gjort som verkligen behövdes, men helt ärligt hade jag nog hellre varit ute med båten en sväng och bara gjort ingenting.

Imorgon funderar jag på att åka ut i skärgården med goda vänner och barnen och bara njuta...iallafall med gott samvete ;O)

KRAM på er/

1 kommentar:

PetramedAochE sa...

Gud vad duktig du har varit!! Du är absolut värd en tur med båten i morgon! =)

kram