lördag, augusti 15, 2009

Redan lördag!?!

Oj oj oj, vart tar tiden vägen, det känns som att den bara springer iväg.
Det är mycket som skall fixas, semestern är snart slut och på måndag vankas åter jobb för mig, och förskola och skola(!) för barnen.
Har haft fullt upp dessa dagar med div. saker och nu kan jag väl endå känna att jag känner mig ganska så utvilad och är redo för "det vardagliga livet" på nytt.

Har shoppat ytterligare lite på listan till barnen.
Nu är det inte så mycket som fattas innan barnen är rustade från topp till tå för hösten med allt vad det innebär.


















Windstopper röd från Lindex 299:-, Windstopper blå från Lindex 299:-, Tröja med luva från FIX (Lindex), Ryggsäck Adidas 149:- Team Sportia, Överdragsbyxor tunna 149:- Lindex och jeansväska 20:- (erbjudande) Lindex.

Men för att vi inte för snabbt skall springa in i rushen igen utan ta med oss en del av semesterlunken och försöka behålla lite harmoni åtminstonde ett liiitet tag till delar jag med mig av en bild på min fina vita skål som står på vårt vardagsrumsbord.



















Jaha?! Och vad är det för speciellt med den undrar ni säkert då, jo där i har jag mina stenar som jag plockat i Skagen olika år jag varit där och på dom har jag skrivit ord som betyder mycket för mig (och säkert för er också) och dom ligger alltid där, vackra och meningsfulla för att påminna oss om att stanna upp ibland och tänka till. Jag älskar min skål och mina stenar.



















KRAM på er mina vänner/

Inga kommentarer: